Vilket antivirusprogram/brandvägg kör ni?

Mer
14 år 7 månader sedan #246139 av Geta
Telia antivirusprogram.....
Mer
14 år 7 månader sedan #246142 av Lorelei

mopa skrev: Jag har tillåtelse att surfa på hans :D


Oki doxi :tummenupp
Mer
14 år 7 månader sedan #246145 av Nissegossen
Jag kör med AVG FREE 8.5 och den har också en inbyggd brandvägg mopa, men jag har också spybot som talar om när något program vill ladda ned på datorn och om så skulle inträffa, måste jag ge godkännande till det eller ge avslag.

På windows xp och vista så har du den inbyggda defender, vilket följer med när du köper datorn.
Man kan alltså, ha flera brandväggar men endast ett antivirus program.

tänker man sig inte för här, kraschar man ofelbart datorn och får ominstallera operativsystemet, för att två antivirus program blockerar varandra.

Jag har fått lägga om operativsystemet en gång på min windows 98 dator pga det och grannen gjorde likadant, så jag lade in operativsystemet själv på både på min egen och då grannens dator...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #246155 av idefix
Jag kör med AVG Anti-Virus free som antivirus, och med Windows inbyggda brandvägg som brandvägg.

Nu upprepade jag upprepade jag mig. :D
Mer
14 år 7 månader sedan #246285 av Admin1
Jag använder AVG 8.5 Free och XP:s egen brandvägg. Ett tips med AVG är att den kan göra att åäö raderas från vissa email i subjectraden, vilket ser konstigt ut. Det går att ändra iofs i AVG:s inställningar om man tar bort bocken för Certify email. Sedan använder jag SpyBot samt tillägget NoScript till Firefox för att blockera spyware och trojaner mm.
Mer
14 år 7 månader sedan #246289 av Nissegossen
Har nu själv installerat Noscript på datorn..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum