Ny dator/gammal dator?

Mer
4 år 3 månader sedan #1218203 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny dator/gammal dator?
Felet med mina datorer skulle jag kunna kryptera min Linuxdator om jag vill ha min dator i fred, det kan jag göra om jag vill ominstallera min dator.

Vanliga lösenord går lätt att hacka, det gör de utan det bekommer dem att vilja gå in på min dator med vänsterhand. Gissar att en krypterad inloggning ställer till större besvär att hacka, typ viska.se som Admin gjort

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1218204 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ny dator/gammal dator?
Mina dikter handlar om revolution o nån om våld, men de lägger ja upp i min blogg så de e inte så hemliga. Har även min bok där som nog inte e bra om den hamnar i arbetsgivares händer. Nån känslig bild på nåt ex som ja inte vill sprids.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218208 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny dator/gammal dator?

Recard2016 skrev: Tänker mest på identitetsstöld o sånt, hade jag varit urfattig o det var min ända chans o tjäna pengar hade ja försökt.


Det har jag tagit bort det med pengar, jag går inte med på att installera bank id på min dator, då det går lätt för den som önskar sig pengar från mig. Vid en hackning av min dator kan de tömma mina pengar som ligger på mina konton på banken om jag har bank id

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1218215 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ny dator/gammal dator?
Du kan vira in datordelarna i ett lakan innan du går loss med hammaren bara, så det inte flyger splitter omkring.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218216 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny dator/gammal dator?
I det fallet, häll bensin på den elda upp den svårt att få den att fungera efteråt eller om du tar och gör den elektrisk laddad och få en gnista mot hårddisken det slår ut den direkt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1218220 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ny dator/gammal dator?
Sälj den på blocket eller Marketplace på facebook.