Köpa dator via Tradera

Mer
3 år 7 månader sedan #1282906 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa dator via Tradera
Du har rätt om webbläsaren för den kan vara fel. Det är konstigt att man kan köpa en dator för 1800 kr som har 32-bitars system. Man måste nog ha tummen mitt i handen och huvudet under armen för att klara det.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282951 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera

Admin1 skrev: Det där med 32-bitar låter konstigt, som zoegas påpekar. Har kollat Nissegossen user-agent i loggarna. Det är Windows NT 10.0; rv:80.0, vilket är 32-bitar. Ni kan läsa här om det:
user-agents.net/string/mozilla-5-0-windo...abelssoft-1663170808
Snacka om felköp. Nissegossen har t.o.m överträffat sig själv med råge. Tidigare när han skulle köpa en hårddisk köpte han en hårddisk till en laptop, som inte passade i hans PC. Han har köpt fel tidigare.

Var någonstans står det?Den enkla frågan måste du svara på jag vill se var och när det skulle vara för jag har noll minne av det. Därför säger jag inte heller du ljuger bevis tack!

Sarkasmerna haglar tack för att ni svarar mig så. Det gör mitt val lättare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282956 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa dator via Tradera
Vad ljuger jag om? User-agent hittar jag i sajtens loggar. Och hårddisken köpte du faktiskt fel en gång. Du var väl stressad när du skulle köpa och högg första bästa hårddisk. Man skall fråga passar denna hårddisk till en PC innan man köper. Till saken hörde att du tänkte montera in den som extra hårddisk. Jag tyckte det var onödigt och då blev du förbannad på mig och sa: Jag skall köpa en hårddisk.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1282972 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera
Det är dina loggar fram med beviset och jag vet redan att du ljuger om det tjänar dina syften det vet du själv, det är inget jag bevisar kan du själv bevisa något så ta fram min text svart på vitt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282973 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa dator via Tradera
Loggen ser ut så här:
XXXXXXXX - - [21/Sep/2020:15:17:32 +0200] "GET /kunena/ HTTP/1.1" 200 19397 "-" "Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:80.0) Gecko/20100101 Firefox/80.0"
Jag har tagit bort din ip-adress så du inte blir hackad. Ip-adressen står där det står XXXXXXX
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283027 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera
Roligt lägg ut texten i klartext det är det jag vill se

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum