Köpa dator via Tradera

Mer
3 år 7 månader sedan #1282703 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera

zoegas skrev: Det är ingen 32-bitars dator. Det windows som lagts in kan vara 32-bitars. Nyckeln till 32-bitars windows fungerar inte på 64-bitars. Din granne är lika förvirrad som dig.


Nej han vet exakt vad han gör, förövrigt nej 32 bitars operativsystem går inte på 64 bitars dator men tvärtom ett 64 bitars system går på 32 bitars dator du är ute och cyklar zoegas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1282705 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Köpa dator via Tradera
Du vet inte ens vad 32-bitar och 64-bitar är för något! Det vet inte din granne heller, det slår jag vad om!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282709 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera

zoegas skrev: Du vet inte ens vad 32-bitar och 64-bitar är för något! Det vet inte din granne heller, det slår jag vad om!

Dra så långt vägen räcker, du får mig ingenstans kan fortfarande tänka själv

Gå och programmera en 8 bitars dator, med 1 och noll

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1282715 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Köpa dator via Tradera
Ni vet att jag är expert. Och sagt till er att fråga innan ni köper, men nej. Så sitter ni där, lurade med ert skräp..

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282733 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa dator via Tradera
Dumt att köpa ett specialbygge om man är amatör. Specialbyggen är också dyrare än standard datorer. Linux finns för 32 bitar, så även om Windows 10 inte uppdateras för 32-bitar, så kan du köra Linux för 32-bitar. Om inte koderna eller produktnyckeln fungerar så tyder det på att licensen kanske inte finns. Det konstiga är dock att du sa att du köpte en Windows 10 licens för att slippa utvecklingslicensen och då borde du fått en giltig produktnyckel. Kanske din datorhjälpare har använt den gamla produktnyckeln?
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282794 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera
Tror inte han provade koderna då han såg vad datorn hade och vad skivan innehöll han ville nog ge mig en chans att göra mig av med datorn han sade det är olagligt men det ligger ett 64 bitars system på den fast datorn är 32 bitars system då det går att göra så. Man tycker koderna skall passa till det system som faktiskt är ett 64 bitars system det går inte att göra tvärtom men detta går

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.