Obeskrivliga känslor

Mer
18 år 3 månader sedan #31026 av Saari
Svar från Saari i ämnet Obeskrivliga känslor
Nu börjar jag komma till det stadiet att jag skiter i vad jag förtjänar, jag vill bara överleva detta men det känns så hopplöst, jag orkar inte mer... Ska ringa läkaren igen för hundrafemtionde gången...
Mer
18 år 3 månader sedan #31029 av Saari
Svar från Saari i ämnet Obeskrivliga känslor
Jag är så rädd nu, jag har skurit mig och vet att jag inte kommer leva imorgon om jag inte får komma in, och nu vägrar min läkare. Hon ljög när hon sa att hon ville ta in mig igår bara för att hon visste att jag skulle säga nej! Nu när jag gråter i telefonen så vägrar hon, hon ber mig vänta till imorgon då jag ska träffa min psykolog men JAG KAN INTE, då är allt slut. Jävla lögnerska, satans jävla lögnerska!

Hur vågar hon neka mig? Hur i hela helvete vågar hon neka mig nu?
Mer
18 år 3 månader sedan #31031 av karsten
Svar från karsten i ämnet jag vet inte
Har precis proppat i mig oxascand känner mig lite lugnar, har samma känslor som dig vill bara försvinna, gick hem tidigt från jobbet idag hade såna enorma vanföreställningar alla var imot mig, jag var den sista juden i ett koncentrations läger, vill inte heller leva, kan inte prata med min psykolog då låses jag bara in och det suger

Har tyvärr inga råd än att vänta men bered dig på att det alltid inte hjälper jag har kommit till det stadie då jag bara vill ha medicin och mycket av det så hjärnan domnar bort och tankarna och paranojan försvinner
Mer
18 år 3 månader sedan #31100 av CrazyGirl
Svar från CrazyGirl i ämnet Obeskrivliga känslor
Men lilla gumman!!
Jag visste inte att det var så här allvarligt.. att du inte sa det.. när vi pratade nu sist. Jag kanske skulle ha läst mellan raderna.. Jag blir så ledsen.
Hoppas du fått den hjälp du behöver.. om det nu innebär att du blivit inlagd.. så hoppas jag att du får den hjälp du behöver.

Du ska inte behöva må såhär dåligt. Du är värd så mycket bättre. Det är du!

Många kramar!!
Din vän, Malin
Mer
18 år 3 månader sedan #31225 av Saari
Svar från Saari i ämnet Obeskrivliga känslor
*Kramar om Malin*

Tack.

Är inlagd nu, det känns skönt... Det är ju inte direkt roligt, men jag behöver det just nu. Kommer hem på måndag om allt går rätt. Jag är så arg på min läkare för att hon höjde dosen sådär, ska inte gå tillbaka till henne. De har sänkt dosen nu till 20mg igen och jag ska höja senare. Har haft lite utbrott och mycket ångest men det blir lite bättre för var dag som går. Tack för omtanken!

Detta är första och sista gången jag ska ligga inne på psyket, hädanefter ska jag bli mycket bättre.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #31245 av
Svar från i ämnet Obeskrivliga känslor
Så kännde jag också , senaste vilostället jag var på var en katastrof. Skulle de skicka mig dit igen så tillfrisknar jag på 24 timmar. Allt för att komma därifrån..