Lösningen till sena morgnar

Mer
9 år 3 månader sedan #713257 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lösningen till sena morgnar
Jag har två väckarklockor och mobilen som väcker mig. Förut ringde jag till Fröken-ur.
Mer
9 år 2 månader sedan #723218 av Jerker77
Jag bryr mig inte om när jag sover utan huvudsaken är att jag får så mycket sömn så jag är pigg när jag är vaken så därför sover jag gärna till klockan 12.00 om så behövs, men det brukar handla om 10-tiden. Får jag inte sova blir jag svårt deprimerad så jag måste bara få min skönhetssömn. Att dricka kaffe på morgonen är uteslutet då det är ohälsosamt enligt mig, en överstimulerande "drog".

Om man måste gå upp och ändå är trött och vägrar att dricka kaffe får man ju tala om det för läkaren och se vad läkaren har för lösning. Ny medicinering där man byter ut sådant man blir trött av till annat eller vid svårare tillstånd, sömnsjukdom, ett vakenhetshöjande medel som t.ex. amfetamin.
Mer
9 år 2 månader sedan #723293 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lösningen till sena morgnar
Det finns ett läkemedel, som motverkar trötthet som heter Modafinil. Viss tillvänjningseffekt finns dock.
Mer
9 år 2 månader sedan #723295 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Lösningen till sena morgnar
Hahaha! Jag sov 11,5 timme :) Gick upp 13.30... Such a loser :)

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 2 månader sedan #723307 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Lösningen till sena morgnar
Köp en sånhär sömnmarodör.

http://www.petmania.ie/images/default-source/bird/petmania-cockatiel2.jpg?sfvrsn=2

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 2 månader sedan #723309 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lösningen till sena morgnar
När jag hade katt brukade han sätta klorna i mina fötter vid femtiden på morgonen. Då ville han ha mat.