Kan ej sova

Mer
9 år 1 månad sedan #726572 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Kan ej sova
Propovan då? De är harmlösa och man kan ta en rejäldos. Kryper det i kroppen och man känner sig uppvarvad hjälper den jättebra. Den är inte vanebildande heller.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 1 månad sedan #726573 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kan ej sova
Själv skulle jag kunna få Stilnoct, en läkare drog upp den på ett samtal. Geta har ju den och verkar nöjd. Men jag är lite rädd, då den tydligen ska kunna framkalla hallisar.
Mer
9 år 1 månad sedan #726575 av Melun
Svar från Melun i ämnet Kan ej sova
zoegas,

Har haft den. Fick myrkrypningar i benen av dem, vilket medförde att jag inte kunde slappna av o sova.
Mer
9 år 1 månad sedan #726613 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kan ej sova
Kan inte hjälpa dig Melun, du har tagit upp detta problem tidigare och jag fick en rejäl åthutning för att jag påpekade att klockan bara var ungefär 17.00 när du ville sova. Vågar därför inte säga någonting om tidpunkten.... :rolleyes:

Känner dock igen mig från 80-talet då jag tog sömntabletter så fort jag vaknade för att jag inte ville vara vaken och möta de djävla rösterna varje vaken tid. Det var helt enkelt för jobbigt att möta vardagen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 månad sedan #726658 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Kan ej sova
A och O är väl att ha fasta tider som man upprepar. Jag är ingen expert på det själv, men vet att det är det enda som verkligen fungerar.

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 1 månad sedan #726716 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kan ej sova
Lergigan och Theralen verkar på samma sätt på sömnen - antihistamin. Testa Quetiapine, som har både antihistamin och antipsykotisk effekt. Vid sömnbesvär vid schizofreni kan dopamin vara förhöjt, så antipsykotisk effekt kan troligen vara bra vid sömnbesvär.