Vaken dröm?

Mer
7 år 5 månader sedan #879848 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vaken dröm?
Jag kan visserligen berätta om en gång när jag hade en vakendröm, men har ingen lust att upprepa mig själv, den borde ligga på viska och skulle platsa i den här tråden.
Drömmen som sådan, står fortfarande kvar och jag minns i stort sett i detalj hur den var.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #880035 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Vaken dröm?

Admin1 skrev: Zeldox kan ge mardrömmar, men man kan också få mardrömmar om man äter innan man lägger sig. Zeldox tar man oftast med mat, så det kan vara en orsak också.


kanske inte berodde på zeldox men det berodde nog på att jag ätit innan jag somnade. Det känner jag igen, även sena kvällar då jag äter och sen somnar och får dåliga drömmar.
Mer
7 år 5 månader sedan #880040 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vaken dröm?
Jag känner igen mig i dina erfarenheter hkboj. Jag vet inte vad det beror på men tänker att det kommer i samband med att jag varit sjuk. Har höjt neuroleptikan någon gång. Fruktansvärt obehagliga erfarenheter tycker jag.
Mer
7 år 5 månader sedan #880066 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Vaken dröm?

Amandara skrev: Jag känner igen mig i dina erfarenheter hkboj. Jag vet inte vad det beror på men tänker att det kommer i samband med att jag varit sjuk. Har höjt neuroleptikan någon gång. Fruktansvärt obehagliga erfarenheter tycker jag.


jag tyckte det admin sa att det med att man ätit innan man somnat kan ge mardrömmar, kände igen mig i det. tror det beror mindre på medicinen i det här fallet. hur mycket höjde du på haldol för få dessa svåra upplevelser. jag behöver nämligen högre dos med haldol om det ska gå, därför mest som jag undrar.
Mer
7 år 5 månader sedan #880076 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vaken dröm?
Jag höjde från 3 till 4 haldol. Jag klarar mig på den dosen men det är olika ju.
Mer
7 år 5 månader sedan #880108 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vaken dröm?
Barn kan ha vakendrömmar där de inte vet att man är i rummet ens, ser nått otäckt trots att man tänder lampan. Alla barn. Psykos?