Helvete helvete helvete

Mer
6 år 5 månader sedan #992271 av Sjukihelahuvudet
Man tror i stunden att man kommer dö trots att erfarenheten säger att man klarat sig alla andra gånger man fått en sån "attack"! Skönt att det är över nu.

Ja, så hoppas jag att det är, för min hjärna går på högvarv hela tiden!! Har inte sovit en hel natt utan att vakna flera gånger sedan typ september. Har jag blivit smartare tro?
Mer
6 år 5 månader sedan #992283 av rymd
Svar från rymd i ämnet Helvete helvete helvete
:hjärta Förstår vad du menar, du är nog smart att förstå ironin. Dock känner jag med dig så mycket och lätt för jag har samma problem tyvärr. Så länge vi stödjer varandra så blir det nog bra, men det är sjukt svårt och hjärnan kraschar av insomnia
Mer
6 år 5 månader sedan #992327 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Helvete helvete helvete
Andningsövningar ger snabb och bra effekt mot ångest.
www.viska.se/sjalvhjalp/5159-andningsovningar-bra-mot-angest
Att ta en promenad kan också lindra ångesten.
Mer
6 år 5 månader sedan #992358 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Helvete helvete helvete
Mot panikångest läs det här, men tänd inte eld på huset. www.mumsigast.se/2017/02/11/brann-lagerb...det-har-fantastiskt/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #992372 av Carmen Al Kebab
Se till att få utskrivet Pargitan 5 mg, ta en sådan när detta inträffar samtidigt som du kollar på en film eller tv-program...

Alla har ett liv i berg och dalbana... Håll dig sysselsatt med något roligt samtidigt som du tänker på meningen med ditt liv.
Mer
6 år 5 månader sedan #992373 av Carmen Al Kebab
När jag läser vidare så verkar det som att Fluanxol är inget för dig, rastlösheten är enorm på den medicinen... Se till att få Risperidon 2 mg så släpper större delen av dina problem, ta det strax innan du ska sova... Eller 50 mg Quetiapin.

Oavsett vad så måste du testa nya mediciner.