PTSD?

Mer
4 år 8 månader sedan #1174516 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet PTSD?
PTSD som tillägg gör att schizofrenin förvärras och man blir sjukare. Behandlar man PTSD:n kan man bli mycket friskare.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174531 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet PTSD?
Angående bitterhet, släpp och gå vidare, livet är för kort för bitterhet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 8 månader sedan #1174541 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet PTSD?
Jag vågar nog påstå att bitterhet är direkt dödande. Kände två mycket bittra kvinnor som grät över sin barndom varje kväll, hållande sina katter. De är numera döda, bitterhet kombinerat med alkohol dödade dem.
Mer
4 år 8 månader sedan #1174542 av wasp
Svar från wasp i ämnet PTSD?
PTSD har jag än idag i augusti/september sedan blir det mycket bättre. Kan inte lyssna på några gamla skivor heller, Existens maximum Hansson de Wolfe United, eller Wolf Trevor Rabin, då får jag nästan spel!
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174588 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet PTSD?

wasp skrev: PTSD har jag än idag i augusti/september sedan blir det mycket bättre. Kan inte lyssna på några gamla skivor heller, Existens maximum Hansson de Wolfe United, eller Wolf Trevor Rabin, då får jag nästan spel!


Lev ditt liv till fullo, tills högre makter säger kom hem nu, inte avsluta i förtid av dig själv. Vågar du se denna?


Många av mig har gått före, jag har hört propparna gå i skallen, de är döda och lär inte komma dit vi vill nå, det gör vi först när vi dör av sjukdom och ålderdom, garanterat antingen är de på ett varmare ställe eller i limbo här som andevarelser men näppeligen där Jesus är. Vi får inte ta vårt liv. I äldre tid fick vi inte ens ligga på kyrkogården.

De resonerade om en man han hängde i en snara han var inte omtyckt och därför kunde någon annan hängt honom, det var ett dilemma. de bestämde att han skulle få ligga på kyrkogården men de lät han inte komma genom grindarna de tog honom över kyrkogårdsmuren

Har träffat en gammal bekant, hon sade, de har sagt att du är död till mig, jag kan förstå det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290968 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet PTSD?
Jag drömde åter om mitt gamla jobb. Tror jag gör det varje gång jag sover. Nu senast skulle jag klättra upp på en pall med saker på och den välte, jag fick den över mig. Är det PTSD?