En vingklippt ängel

Mer
17 år 5 månader sedan #53572 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet En vingklippt ängel
Jag gör absolut inte sådana grejer och det vet du!

Hoppas innerligt att du inte tror att jag ligger bakom!

Har inget mer att säga än att jag kan också fejka min ip adress, men sådant står under min värdighet!

Varför tror du jag har de flesta av mina uppgifter fullt synliga på den här sajten?

Om du inte kan specifisera vem du misstänker så blir alla drabbade av din misstänksamhet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #53574 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet En vingklippt ängel
Nä men du Nisse! Jag har frågat Admin tidigare om min f.d kompis kan ha ett finger med i spelet? Jag känner igen mönstret, hade hoppas Admin skulle verifiera min känsla av att lämna ut adressen!

För att det är allvarligt, och du Nisse behöver inte göra dig till en språkrör för alla! Då blir jag ju ensam med mina tankar! Inte bra!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #53575 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet En vingklippt ängel
Jag känner bra Bläh! :cry: Jocke!

Kan du inte förstå hur det känns att vara oskyldigt misstänkt!

Det sitter som berget i mig! Det att vid två års ålder blivit oskyldigt anklagad! Detta att inte kunna försvara sig, är ett trauma som jag aldrig kan bli kvitt oavsett hur gammal jag blir!

Den gången skulle min femton år äldre bror tvätta munnen på mig med tvål och vatten och drog mig därför till tvättstället på toa!

Jävlar vad förbannad jag blir när jag tänker på det!

Och ingen sade ett ord till mig och bad om ursäkt när det uppdagades att jag var totalt oskyldig!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #53579 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet En vingklippt ängel
Nä men du Nisse! Bläääääähh! Du kan inte tvinga mig att bli tydligare! Jag anklagar inte dig Nisse! Men min kompis är lite skum! Så varför tar du så illa vid dig, när jag bad Admin verifiera, så att jag kan gå vidare i min anmälan mot denne person! Men jag gillar inte att komma med falska anklagelser! Visst fan, kan du förstå det? Därav min försiktighet!

JUag vill inte stöta mig med mina bästa vänner! Men känner man igen mönstret, och känner man igen tanken, då är det ens skyldighet att agera!
Men i det här fallat, kan jag bara få hjälp av Admin! Eftersom det är han som sitter som spindeln i nätet här och kan besluta om åtgärder!

Så det är bara, ta me fan, att misstänka en bra kompis, visst fattar du det? Du behöver inte förstärka min blyghet och försiktighet! Visst fan, var det du som sade, att diskretion är en hederssak?

Blääääääähhhh :cry:

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #53581 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet En vingklippt ängel
Suck! :fiol :ajaj

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 5 månader sedan #53585 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet En vingklippt ängel
Mitt problem med dig Jocke, är att du inte kan ta till dig utav min kritik, utan inte bara försvarar din ståndpunkt utan att tänka på vad du kan ha fel i.

Utan också totalt kör vidare i samma spår hela tiden tills lagrerna blir överhettade och det går i stå!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum