En vingklippt ängel

  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #53489 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet En vingklippt ängel
Registrerade mig på forumet, men vid inloggningen nada. Sedan försökte jag registrera mig igen, men nada, nu är min e-post-adress upptagen, fattar ingenting.

Registrerade mig även på bloggen, men det behövdes inte, så det vart ingenting till slut!

Vars är världen på väg?
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #53501 av
Svar från i ämnet En vingklippt ängel
Jo, jag kan känna igen mig i henne. Det är ju bra att hon kan ge schizofrena ett ansikte, om hon orkar med det. Själv är jag väldigt mån om att ingen ska få reda på att jag har schizofreni... Lite fegt, men väldigt underlättande, för det finns många fördommar om schizofreni.
Mer
17 år 5 månader sedan #53502 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet En vingklippt ängel
Du, Jocke! Om du vill vara med och registrrera dig och det inte funkar, så skriv till den sajtens Admin och förklara läget!

Det kanske finns en feedback som finns på viska.se? Där kan du ju skriva om ditt problem, så skall du se att det ordnar sig.

O, du de ordner sig alltid, ordner de sig inte så ordner de sig ändå!

Obs! Värmlandshumor!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 5 månader sedan #53503 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet En vingklippt ängel
En av länkarna på RSMH Jönköping gick till återhämtningsprojektet.

Där fanns en länk till en kändis på viska. se och hans bok A beautiful mind.

Nämligen Khai Chau!

www.aterhamtning.se/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 5 månader sedan #53561 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet En vingklippt ängel
Berny Pålsson är faktiskt medlem på Viska, men det var väldigt länge sedan hon postade något. Hon skrev lite i början om sin bok här.
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #53568 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet En vingklippt ängel
Tänkte gå in och diskutera på återhämtningsprojetets diskussionssida. Fullt med spam! Börjar mer och mer misstänka ngn! Det var en del på kinesiska, då tänkte jag till! Men kan det vara ngn annan än den jag tänker på?

Glömde kolla om det är gemensamma ip-adresser för alla spammen. Men tydligen kan man ju fejka ip-adresser om man har verktyg och är lite "händig"!

Sådana diskussions siter är ju viktiga för oss att skapa kontakter via! Det är dryga böter på detta! :rolleyes:

Vars är världen på väg?