Avicii död

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189075 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Avicii död
i en intervju ska "avicii" sagt att han valt det namnet efter "den lägsta nivån i helvetet".

sen hans sista video är ju lite mysko, ska visst handla om ett gäng ungdomar som är med om något, sen ger de sig ut på en "hämndresa" och tar livet av vuxna männiiskor.

och han ska nog ha tagit livet av sig.

greta-koppling?
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189100 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Avicii död
Att ungdomar som blir kända och hamnar i en snurr de inte kan stoppa är farligt. Det stod så stora ekonomiska värden på spel kring Avici och många människor runt honom som ville tjäna pengar. Hoppas Greta har bättre rådgivare omkring sig så hon inte drivs för hårt. Hon verkar ändå djupt oroad och det är en stress i sig. Nu kan hon ändå göra något. Hon har handlingsutrymme. Den heliga balansen mellan aktivitet och vila....
Mer
4 år 6 månader sedan #1189127 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avicii död
Ja, under Gretas tal i FN verkade hon på gränsen att balla ur. Hon kan nog inte hålla på så länge till.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189131 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Avicii död
greta-kopplingen jag syftade på var det här med helvetet. och även att inbilla sig springa runt i världen, för att hämnas på en vuxen befolkning - den likheten tycker jag är slående inte minst med den sista videon som avicii ska ha spelat in. och man kan ju fråga sig när Greta beodrar sina följare att börja mörda andra. idag? imorgon, eller kanske om en månad? de falska profeterna brukar göra sig tillkänna till sist. iofs när det redan är kört.

sen är ju självmord faktiskt ett rent helvete i sig och jag har förstått det som att om det finns en "säker väg" och som om det vore bombsäkert att det blir dit ska man ta, om man vill ha en enkelbiljet till helvetet med , högst troligen noll chans för omvändelse och spotta Gud i ansiktet medans Jesus Kristus hänger på korset. vill man håna allt vad gott är och imitera det hemska Judas exemplet, då hänger man sig själv.

men det finns ju en Djävul, och jag har sett den fan i flera syner och drömmer. dessutom tror jag att jag har sett något demoniskt som har med teven att göra. och jag tror inte det är en slump direkt att HERREN JESUS KRISTUS ska ha varnat för den förbannade televisionen genom flertalet samtida profeter.


en definition på helvetet är OFÖRLÅTELSE , och Greta har ju faktiskt hotat hela världen med att hennes gäng inte kommer förlåta "oss andra" om inte vi tar dem som ledare i princip.

så det kan man undra sig är, finns det mörka makter bakom avicii och Greta ?
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1189133 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Avicii död
Man behöver ta i lite när det gäller klimatet. Det är en stor omställning worldwide som behöver göras och makten stretar emot för snö vinnings skull. Kapitalism som svaret till allt. Vi behöver att färre barn föds i de fattigaste länderna och att resurserna fördelas worldwide.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1189136 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Avicii död
vilken vanföreställning att människor skulle kunna styra klimatet till något bättre än vad redan Gud bestämt. genom att bestämma över vad andra gör dessutom, genom lagar , skatter osv. VILKET SKÄMT!

snacka om vanföreställning! jävla kärringar som använder barn för att lura andra

livet och med hög sannolikhet CO2 är en ren välsignelse och dödskulturen som inbillar andra att mord är en bra lösning på problem lär vara helt ute och cyklar. RÄTT TILL HELVETET. ni snackar som om ni visste det bästa för en, satans kommunister!

men då ni uppenbarligen visar er vara ens fiende, så är ju vi kristna kommenderade att välsigna er, och det är något jag försöker lära mig
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.