Avicii död

Mer
6 år 1 vecka sedan #1050623 av rymd
Svar från rymd i ämnet Avicii död
japp, du länkade krokus och den var intressant!
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050625 av krokus
Svar från krokus i ämnet Avicii död

Nissegossen skrev: Spes, jag har frågat dem om jag kan vara medlem och det uppstod en diskussion och det slutade med att det skulle vara anhöriga, jag som var patient på psyket ville de inte ha som medlem. Bara att beklaga dem jag sitter ju själv som överlevare och troligen kunde jag göra en del nyttigt för dem, jag har ju haft självmordstankar, men i det sammanhanget har ju inte jag gjort det. Men vet med mig att jag har gjort det i andra dimensioner. Jag har ju hört när propparna gick i huvudet och förstår att jag inte lever där.

Jag är medlem i Spes. På deras hemsida kan man välja alternativet "Spes-vän". spes.se
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050626 av rymd
Svar från rymd i ämnet Avicii död
20 mediciner är för mycket för en världsstjärna också
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050632 av krokus
Svar från krokus i ämnet Avicii död

rymd skrev: japp, du länkade krokus och den var intressant!

Avicii sa vid flera tillfällen i dokumentären att han mådde dåligt. Brydde sig någon? Knappt. Så tragiskt.

Det är annars vanligt bland män att inte våga öppna sig om sin psykiska ohälsa, men Avicii gjorde verkligen det, men fick ingen respons! Inte konstigt att han inte orkade... Nu är det försent.

Admin, smileys funkar inte! Om jag trycker på F5 nu kommer allt jag har skrivit försvinna. Ska jag behöva ctrl c, F5 och sedan ctrl v? Suck!
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050634 av rymd
Svar från rymd i ämnet Avicii död
Precis my point! Ingen lyssnade!

krokus, gå in på åtgärd bara så får du upp emojis?


Kände du honom?
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050635 av rymd
Svar från rymd i ämnet Avicii död