Avicii död

Mer
6 år 1 vecka sedan #1050448 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
Hon bodde i kvarteret bredvid mig hon tände eld på lägenheten och satte sig i trappen och väntade tills brandkåren kom dit. Hon ägde kläderna på kroppen inget annat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050450 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
Jag träffade henne på den avd hon var på, detta för att höra mig för. Där var hon först glad för att hon hade fått mer kläder, men avdelnings dörren var inte låst utan att hon kom ut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050452 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
Det var före lex Maria

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050523 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Avicii död
Alltid sorgligt när någon brinner ihjäl.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050524 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Avicii död
Eller dör på annat sätt.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050619 av krokus
Svar från krokus i ämnet Avicii död

Admin1 skrev:

rymd skrev: På många bilder ser han deprimerad ut, läste på nätet att han tog ca 20 olika mediciner.

20 mediciner är mycket och kan ge biverkningar, men troligen hade han mycket bra läkare, så det borde inte var medicinernas fel.

Bland annat hade Avicii medicin mot högt blodtryck, som någon läkare bara tog bort. Samt smärtstillande och ångestdämpande. Du kan väl se dokumentären om honom. Finns på svtplay.se. Har för mig att jag länkade till den tidigare i denna tråd, kanske minns fel.