Avicii död

Mer
6 år 1 vecka sedan #1050757 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Avicii död

krokus skrev: Admin, smileys funkar inte! Om jag trycker på F5 nu kommer allt jag har skrivit försvinna. Ska jag behöva ctrl c, F5 och sedan ctrl v? Suck!

Fungerar för mig och de flesta andra. Töm cachen i webbläsaren eller testa annan webbläsare.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050795 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
Det räckte att jag blev ratad, dit går jag inte igen, samt att det var Göteborgs avdelningen, jag tar ingen kontakt igen. Det får stå för dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan - 6 år 1 vecka sedan #1050798 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
En psykolog genom sjukhuskyrkan tog och ställde sig och läste högt till de närvarande på ett möte om kyrkans roll, det var en text jag skrivit. När hon hade talat, var det först tyst sedan sade en kvinna. Skall vi verkligen ta emot så svåra fall? Ordföranden sade, ja de är ingen åtskillnad utan bara en gradskillnad, vi själva skulle kunna bli drabbade

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 1 vecka sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050873 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Avicii död

Geta skrev: 20 mediciner brukar misskötta åldringar ha.


Mm...läkare sätter in tillfälliga mediciner de behöver ett tag pga nån åkomma men så blir det dålig uppföljning och vårdtagaren får fortsätta med den och det blir fler och fler tabletter i äggkoppen. Säger äggkopp då vissa multisjuka där jag jobbade nästan fick en full sådan om dan med diverse färgglada piller och kapslar. Tyckte synd om dem där de satt och petade i sig tablet efter tablett. Undrade, inte fasen kan detta vara bra...Samma med att vissa av nån oklar anledning fick gelékost och liknande...då hade de fått det tillfälligt och sedan hade det rullat på. Nu blev det OT här kanske :mrgreen:
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050918 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
En som var med bland dem som var med på Skivan Röster, en teaterföreställning, även radioteater, sade att där var en psykiatriker som var ny för henne och denne rensade ut de mediciner hon skulle ha och hon sade, de här skall du ta, inga andra och helt plötsligt märkte hon att de varelser som hon gav mat till var katter. Hon vaknade upp från medicindimmorna Den skall ligga någonstans på forumet, var någonstans får vi nog kontakta moderator.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 vecka sedan #1050940 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Avicii död
Ja jag tänkte många gånger: några av de här pillerna de får i näven måste ju gå stick i stäv med varandra och påverka varandra på sätt man kanske inte ens känner till...