Avicii död

Mer
6 år 5 dagar sedan #1049866 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avicii död
De anhöriga måste ha sett åt vilket håll det barkade.
Mer
6 år 4 dagar sedan #1049998 av krokus
Svar från krokus i ämnet Avicii död
Mer
6 år 4 dagar sedan #1050051 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
Don't wake me up, I'm winning wars inside my head

Det gör vi alla, jag vill aldrig agera skyddsängel det är mycket krävande och kräver för mycket, när jag misslyckas står det i tidningen, när jag lyckas inte en notis. Förutom en gång, det var en spektakulär räddning och första stoff räddning och togs upp av hela världens media. Men säger aldrig ett knyst om det. En man gjorde exakt enligt mitt tänkande, men han skall ha äran i vad han gjorde

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1050054 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
Ser inför min syn, klarar jag det inte på första försöket, kan jag ta det i repris men filmen jag ändrar i kan jag köra om händelsen. För det går snabbare och snabbare, tills filmen går så fort att jag inte kan ingripa, dödsannonsen står i tidningarna tyvärr om jag misslyckas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1050055 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avicii död
Jag kan aldrig förbereda mig filmen bara kommer och då måste jag agera gör jag inte går det åt skogen och jag ser det direkt, jag bara måste agera efter situationen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1050062 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avicii död