Dags att skaffa TV?

Mer
5 år 5 månader sedan #1104963 av Nissegossen
Ja, från Januari kommer alla få betala att betala TV över skatten, vilket gör mig intresserad då jag kan köpa en TV för den större skärmens skull. Dessutom kan jag ha de fria kanalerna som sänds fritt genom mark TV genom mast

Då blir en stor TV en stor skärm till min dator, vilket väcker mitt intresse. Om nu min KP står fast vid att ge mig en TV som han sade 44-eller 55 tum det är bara några hundralappar, fast jag tror att han har ändrats sig sedan sist.
www.expressen.se/dinapengar/pensionarern...-pa-nya-tv-avgiften/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1104971 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dags att skaffa TV?
Ge dig en 44, eller 55 tums TV. Vet du vad de kostar??

www.elgiganten.se/product/tv-bild/tv/UE5...-smart-tv-ue55nu7105
Mer
5 år 5 månader sedan #1104972 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dags att skaffa TV?
Skönt att man slipper oroa sig för Radiotjänst då!
Mer
5 år 5 månader sedan #1104977 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Dags att skaffa TV?
Det är nog på tiden att de löser detta med störiga påringningar av radiotjänst. Hur mycket ska jag nu betala i månaden för inte ha TV?

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 5 månader sedan #1104981 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dags att skaffa TV?
Ja, Wasp jag vet :rotfl han sade faktiskt så 44-55 tum bara några hundralappar samt att tidigare har kommit med en luftrenare samt en skrivare och han föll pladask i mitt prepper tänk eller vad man skall kalla det, han slök mitt tänk rakt av och jag berättade att förr kunde man köpa en fotogenkamin från civil försvarsförbundet.

Han såg ju den jag beskrivit på Tradera och köpte den han gjorde det utan att tipsa mig om den ovanpå kan man laga mat. Senare frågade han om jag ville ha den? Då sade jag stopp.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1104982 av memphis
Svar från memphis i ämnet Dags att skaffa TV?
Tror att det är ca 100kr i månaden per person i hushållet. Vare sig man har tv eller inte, alla måste betala. Som det är i Tyskland.