Dags att skaffa TV?

Mer
5 år 6 månader sedan #1105540 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dags att skaffa TV?
I bostadsområden brukar det finnas ett gratis utbud av kanaler i TV-uttaget. Kolla ditt bostadsföretags hemsida och leta efter TV-kanaler. Att jag var på dig innebar nog att du som vanligt klagade över din ekonomi. Jag sade säkert att du får nog pengar från Prippsfonden till jul. Inget fel att säga så tycker jag.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105556 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Dags att skaffa TV?
Vill inte ha TV, även om det verkar solidariskt att betala för eländet.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1105572 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dags att skaffa TV?
Det lilla som jag tittar på TV kan jag göra det i datorn. Fråga Doktorn, Sverige, Skavlan, Babel och en del program om hjärnan i Kunskapskanalen ser jag på.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105574 av Miika
Svar från Miika i ämnet Dags att skaffa TV?
Jag somnar framför tvn
Mer
5 år 6 månader sedan #1105579 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dags att skaffa TV?
Filmer ser jag på bio. Det är en sån härlig atmosfär där.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105656 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dags att skaffa TV?
Admin
I bostadsområden brukar det finnas ett gratis utbud av kanaler i TV-uttaget. Kolla ditt bostadsföretags hemsida och leta efter TV-kanaler. Att jag var på dig innebar nog att du som vanligt klagade över din ekonomi. Jag sade säkert att du får nog pengar från Prippsfonden till jul. Inget fel att säga så tycker jag.

För att se på TV här genom Comhem måste jag ha en IPTV4 box den går på ca; 5000 kr och jag kan nästan se TV masten från min balkong det har nu växt upp träd som nu inte gör det möjligt att se den längre. I det marksända utbudet har jag 7st kanaler jag kan se. Jag köpte 2 dagar innan domen i högsta förvaltningsrätt som gav oss rätt att inte behöva betala licensen på datorn. Det var ett TV kort att koppla in på en USB kontakt på datorn då hade jag 7 st kanaler att titta på, sedan skänkte jag bort den annars hade jag tittat olagligt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum