Dags att skaffa TV?

Mer
5 år 6 månader sedan #1105286 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dags att skaffa TV?
Vem lånar du ut pengar till?
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1105290 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dags att skaffa TV?
Suck, fröken näsvis får stå för vad hon säger, men det är inte aktuellt i dagens läge. Jag har levt ganska länge och har tidigare lärt mig att man var oskuldsfull och litade på människor vilket jag inte gör idag.Vis av skadan,

Överhuvudtaget vill jag inte torka blöta näsor

Innan jag blev sjuk och då körde jag lastbil och hade levererat järn till en mekanisk verkstad, där såg jag en komma han jobbade på numera Coop på Backaplan. Han hade lånat 5000kr av mig och jag hade svårt att få igen mina pengar av honom han måste passera där jag stod för att komma till buss och spårvagn. På flaket hade jag en stuvarkrok. En sådan kapten krok hade,tog den i handen och bara väntade han kom tittade på mig och lovade mig pengarna nästa löning vilket jag prompt fick hans nästa löning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105321 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dags att skaffa TV?
Tv kan du hitta begagnad i bra skick för en liten slant Nisse! En 32 - 40 tums får du för 5-600:-
Mer
5 år 6 månader sedan #1105328 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dags att skaffa TV?
Var god dröj
Det är ännu inte aktuellt, först jag kan köpa en är efter 1 Januari 2019.

På pengarna jag får denna månad har jag något annat jag vill ha. Men jag har sagt ifrån att jag måste få pengar till det den 19de i denna månad. I.o.f har jag de pengarna men får gräva efter de pengarna då priset på det jag vill köpa är mycket smakligt.

Nej, jag behöver inte stilla er nyfikenhet...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1105331 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dags att skaffa TV?
Nissegossen, konstigt att du absolut måste ha TV nu. Förut sa du att det var totalt onödigt.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105378 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Dags att skaffa TV?
Snälla Geta du förstår ingenting. Förr hade jag fått betala för TV licensen jag valde bort TV eftersom jag hade sett på TV 2 ggr på en månad, pga för litet intresse för TV och nu måste jag betala men en lägre summa. Jag kunde fått en TV gratis för som han sade en större skärm det är just det att jag vill koppla ihop TV med datorn för en större skärm. Jag kommer inte att köpa den box som man måste ha för att få hela utbudet utan endast de fria kanalerna från TV masten. Det är den större skärmen jag är ute efter så, vad tror du, jag är ingen TV älskare jag vill bara ha den större skärm. Redan innan jag köpte min 27 tums skärm kunde jag få en TV med 32eller om det var 33 tums skärm billigare än min 27 tums skärm. Valde skärmen till min dator. Ibland blir jag undrande för att du är på mig hela tiden och kräver mig på svar på sådant jag gör, skakar på huvudet och pekar på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum