Mer än var fjärde ung kvinna har haft kontakt med psykiatrin (AB)

Mer
4 år 9 månader sedan #1167089 av Amandara
Jag trivs bra i en större stad. Lagom mycket med grannarna att göra, det finns saker som händer och en bra daglig verksamhet med många Goa vänner.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167120 av Cosmos
Jag trivs bra i min storstad lite. Har faktiskt bott här i 40 år och skulle inte byta bort den till någon annan stad i Sverige. Stockholm hade sina fördelar, Lund var charmigt och så London då där jag bodde i ett halvår var bara så inspirerande.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167198 av Skellington

Geta skrev: De kan få uppmärksamhet på det sättet. De har nog inte en aning om hur allvarlig psykisk sjukdom yttrar sig.


Håller med om det.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167247 av Nissegossen
Min dåvarande sambo var drama quen pga borderline

Allt var så jäkla dramatiskt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1167489 av Admin1
Var det jobbigt med en drama queen? Du stod ut ganska länge.
Mer
4 år 9 månader sedan #1167533 av Nissegossen

Admin1 skrev: Var det jobbigt med en drama queen? Du stod ut ganska länge.


För den som vet vad Borderline är, må förstå att jag känt henne sedan 1982 vi bodde ihop i 13 år och vi skildes som vänner, vilket jag tror än idag att vi är, så kommer ni åt att rita ett kors i taket gör det!

En del skulle kalla det otroligt och jag skulle hålla med. En vi båda kände sade till henne, om du verkligen älskar Nisse gå ifrån honom, för du förstör honom, hon berättade det för mig. Jag är beredd att hålla med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum