Kvinna höll sin son inlåst i 30 år!

Mer
3 år 4 månader sedan #1303040 av Geta
Men man vill skylla på samhället som inte gjort sitt.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303048 av memphis
Systern verkar ha lidit mycket p g a mamman. Levt i fasa för vad som hänt med brodern. Det är svårt att greppa hur mycket dessa människor lidit.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303085 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Kvinna höll sin son inlåst i 30 år!
Håller med fullständigt! Hur normalt är det att en som lever i 30 år isolerad med sin mamma? Bara det är extrema varningstecken. Mannen är hjärntvättad sedan sina barns ben av sin egen mamma. Har sett andra fall som inte är lika grova som tex vissa extrema curlingsföräldrar. Det är sjukt. Borde finnas lagar mot sånt här. Varför sonen har sjukersättning är för att mamman har gjort honom sjuk. För hon själv är sjuk. Man måste vara riktigt sjuk att göra såhär med sin egen son. Såna här mammor har oftast en dragning för incest med sina barn precis som Cosmos nämner. Cosmos har rätt.

raderat sorry

Nej det borde finnas lagar mot sånt här. Finns inga lagar mot sånt här och det är jävligt fel. Därför kommer det aldrig gå igenom en rättsprocess vilket det borde rent moraliskt om rätt ska vara rätt. Det här är inte rätt eller acceptabelt någonstans över huvud taget nånsin i några som helst omständigheter! Det är sanningen!

Förvirrade Geta som ramlar in på olika sidor hela tiden gör bara bort sig. Hon vet inte bättre heller hon för den delen precis som Memphis! Memphis som inte förstår allvaret och daltar kring mamman.

Man vet inte vilka är sjukare mamman eller vissa härinne!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed. Orsak: Personangrepp raderat
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303089 av Nissegossen
Ingen av oss är fullkomlig. Är du det själv Pimed?

Jante lagen finns här

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303094 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Kvinna höll sin son inlåst i 30 år!

Nissegossen skrev: Ingen av oss är fullkomlig. Är du det själv Pimed?


Nej men oftast försöker jag låta bli att prata om sånt jag vet inte ett skit om. Dessutom är jag mycket hårdare mot mej själv än jag är mot andra.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Moderator1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303110 av Geta
Problemet är att mammor anses som heliga. Tidigare ansåg man att kylskåpskalla mammor orsakade schizofreni hos barnen. Sedan dess har det varit förbjudet med sådana tankar. Schizofreniförbundet motsätter sig det. Ingen vågar sticka upp längre och klaga på mammor.