Kvinna höll sin son inlåst i 30 år!

Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304010 av Nissegossen
Du ligger i koma, du missade att komma och besöka. Komma bestämmer skribenten grammatiskt oriktigt, koma lika så.

Fel gör de flesta, att påpeka en felaktighet bör man göra i det tysta och bevara det inom sig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304011 av Slyngelsnubben

Nissegossen skrev: Du ligger i koma, du missade att komma och besöka. Komma bestämmer skribenten grammatiskt oriktigt, koma lika så.


Vadå skall vi kröka tsm? Då hamnar du i koma!
Mer
3 år 4 månader sedan #1304014 av Nissegossen
Nej jag har mina drycker jag har. Vill inte bjuda hit dig, du har inte rätt kön för mig, tar gärna hit en kvinna i ändamålet att kröka med. Ang supa mig så jag hamnar i koma, kan säga ganska van vid att kröka vid det här laget, men råsupa bara för supandets skull ligger inte för mig. Nej en mindre mängd under hela dagen förhöjer stämningsnivån det räcker dricker mig sällan full. Det räcker med mindre under hela dagen, det gör att man mår bättre under längre tid.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1304020 av Slyngelsnubben

Nissegossen skrev: Nej jag har mina drycker jag har. Vill inte bjuda hit dig, du har inte rätt kön för mig, tar gärna hit en kvinna i ändamålet att kröka med. Ang supa mig så jag hamnar i koma, kan säga ganska van vid att kröka vid det här laget, men råsupa bara för supandets skull ligger inte för mig. Nej en mindre mängd under hela dagen förhöjer stämningsnivån det räcker dricker mig sällan full. Det räcker med mindre under hela dagen, det gör att man mår bättre under längre tid.


Det låter ju vettigt hade ju inte heller bjudit hit dig kanske om vi hade lärt känna varandra bättre men du kan säkert vara skön om vi kör en fest tsm. Det gäller ju och dricka sånt som e gott så jag e ju totalt med dig på den punkten. Men jag tyckeer du har helt rätt skål på dig!
Mer
3 år 4 månader sedan #1304024 av Nissegossen
Skål och Gutår

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1304027 av Slyngelsnubben
Kul med glatt humör skål god jul och gott nytt år här från fjärran land!