Hjälp mig igen!! Snälla!

Mer
18 år 5 månader sedan #27758 av Nissegossen
Blev förövrigt stoppad av polisen kl 3 på natten eftersom jag körde en full kompis hem.

Han bodde långt ute på vischan och hade inte kommit hem på natten annars.
Han var lösmynt men jag snackade mig ur knipan. Snuten gick runt bilen och tittade, där satt ju besiktningsmärket på rutan och han frågade efter körkort och besiktnings instrument. Han fick alltihop och gick till sin bil och anropade stationen på radion. Han kom tillbaka och sade att de inte hade kontakt med datan ( Jodå, redan då användes datorer). Så jag fick åka! Men kompisen sparkade jag ur bilen så fort snuten kört!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #27764 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Hjälp mig igen!! Snälla!
Hehe, jaa, tiderna är desamma än idag nästan.

:D

Nu du, e disken inne i maskinen
Mer
18 år 5 månader sedan #27817 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp mig igen!! Snälla!
Orolig,

Jag tror som alla andra här att det är haschet, som spökar. Försök att undvika det och du kommer att må bättre. Schizofreni börjar oftast först med rätt diffusa symptom, som depression och tillbakadragenhet. Det som är typiskt för schizofreni är vanföreställningar, hallucinationer och tankestörningar. Talet kan också vara stört. Du verkar inte ha några av de klassiska tecknen på schizofreni, så du oroar dig i onödan