Jag gjorde kaos på sjukhuset en gång!

Mer
6 år 3 månader sedan #1007512 av Richard
Det var ju en nyår jag skapade kaos på sjukhuset...

Jag cyklade till en nyårsfest, festade på med en hel del alkohol, det var nyåret 2003-2004. Jag skulle skoja med vännerna på festen, om att jag hade en rejäl nyårssmällare, så jag tog med en handgranat... Handgranaten var helt äkta, men saknade sprängmedel o tändsats. De skrattade lite åt det.

Så var det dags att cykla hem, men kom inte så långt eftersom det var så halt. Slutade väldigt illa med en komplicerad spiralfraktur (benet helt brutet). Jag hade ingen mobil, men ropade efter hjälp, o mina vänner kom, o sen kom ambulansen o hämtade mig.

Hade vid den tiden medicinen Xanor, vilket inte är bra att blanda med alkohol. Låg på en brits o fick för mig att jag skulle ut o röka så jag hoppade ner o bara förvärrade skadan, de blev inte glada... Jag hade ju ont, men de vågade inte ge morfin eftersom jag hade druckit, men fick kodein-suppar att stoppa upp i prutten.

Men så när de hänger upp min jacka, så trillar handgranaten ut... Säkerhetsvakter, polisen o bombgruppen kommer. Jag, påverkad av det mesta nu, försöker flumma fram att det inte är nån fara, men det är klart att de inte kan lita på en sån. Men jag minns inte så mycket mer, vet att nån skällde på mig o sa typ att bomber hör inte hemma på sjukhuset, o jag försöker säga att jag inte hade planerat att komma dit. Men vet i.a.f. att jag fick tömma urinblåsan genom att de stoppade in en slang i snoppen, men fick lokalbedövning.

O min mamma jobbar ju på akuten o ortopeden, jävlar vad hon skämdes... Hon jobbade inte just då, men hon fick ju reda på det samma natt. Tror hon kom dit, men som sagt, minnet var inte så bra...
Mer
6 år 3 månader sedan #1007513 av Geta
Helt i din stil.
Mer
6 år 3 månader sedan #1007545 av Nissegossen
Jag var på ett kafé nära där jag var bosatt förut en man tog fram en handgranat svensk med gul färg, det indikerar på att den var skarp, men initialtorn var grön dvs att den inte var skarp, det hade bara varit att sätta in en skarp sådan, då hade det varit livsfarligt att överhuvud taget att man var i närheten. fiket låg på Danska vägen i stan

Ringa polisen? Inga mobiler på den tiden.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1007607 av Encingnerius
Varifrån skaffar man sig ens en handgranat... ?
Mer
6 år 3 månader sedan #1007630 av Geta
Man har kontakter.
Mer
6 år 3 månader sedan #1007632 av Richard

Nissegossen skrev: Jag var på ett kafé nära där jag var bosatt förut en man tog fram en handgranat svensk med gul färg, det indikerar på att den var skarp, men initialtorn var grön dvs att den inte var skarp, det hade bara varit att sätta in en skarp sådan, då hade det varit livsfarligt att överhuvud taget att man var i närheten. fiket låg på Danska vägen i stan

Ringa polisen? Inga mobiler på den tiden.

Den jag har är inte gul. Den här säkringen som man håller mot "kroppen", är blå o röd. Är man dum så målar man om den...

psykoos skrev: också fått sån där kateter uppstoppad i könsorganet. vaknade upp och märkte att en gammal tant befann sig mellan mina ben och skulle "arbeta" där. så började hon dra ut den och det var bland det hemskaste smärtan jag varit med om.

låg inlagd för överdos.


blir lite som om synden straffar sig själv. hellre tar jag straffet här än i evigheten..

Ha, den var en snygg sköterska som gjorde det på mig i.a.f.

Encingnerius skrev: Varifrån skaffar man sig ens en handgranat... ?

Nån militärshop som fanns här i Skåne.