Jag gjorde kaos på sjukhuset en gång!

Mer
6 år 3 månader sedan #1007706 av Richard
Ja, jag har en del lustiga tejprullar som jag tagit från sjukhuset. En gul med svart text "SMITTFÖRANDE", en gul med texten "RISKAVFALL SKÄRANDE STICKANDE", en röd tejp med texten "CYTOSTATIKA" o en gul tejp med såna här symboler för radioaktivitet. Har haft dessa sen skoltiden, o en gång på bussen till skolan, satte jag en bit "SMITTFÖRANDE" på ryggen på polaren som satt framför. Så gick han omkring med den på ryggen hela dagen... :rotfl
Mer
6 år 3 månader sedan #1007746 av Admin1
Jag har kastat en skarp handgranat i lumpen bakom ett värn. Ett befäl var bredvid i fall att man tappade den osäkrade granaten. Tydligen hade det hänt tidigare.
Mer
6 år 3 månader sedan #1007780 av Nissegossen

Admin1 skrev: Jag har kastat en skarp handgranat i lumpen bakom ett värn. Ett befäl var bredvid i fall att man tappade den osäkrade granaten. Tydligen hade det hänt tidigare.

Det har ändrats sedan den tiden numera är de värnen utformade som en svamp och tappar de den åker den ned i utrymmet nedan då gäller det att stå kvar och inte göra någonting mer än att sparka ned den om den är synlig.

Någon har tänkt till. Sedan skulle man kasta mot en pinne, men det blev bara något hål i den och den stod kvar.
www.forsvarsmakten.se/siteassets/4-om-my...likationer/soldf.pdf

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1022794 av Richard
Igår var sotaren här o handgranaterna låg på golvet, eftersom katterna har rivit ner allt o jag har inte orkat städa upp. Så sotaren sa;
-Oj, är de där handgranaterna äkta?

Så fick jag förklara igen... :flag
Mer
6 år 2 månader sedan #1022796 av Geta
Jag har inga handgranater som skräpar hemma. Sotaren kanske anmäler dig.
Mer
6 år 2 månader sedan #1022823 av Richard

Geta skrev: Jag har inga handgranater som skräpar hemma. Sotaren kanske anmäler dig.

Nja, jag tror de har blivit beslagtagna 3 ggr. Sist polisen var här, så skojade dom om mina handgranater, o de skojade om mina polisuniformer som hänger i hallen. Dom vet nog vid det här laget att de är tomma granater. O jag har inga planer alls att skaffa riktiga granater. De tycker inte om att jag har polisuniformer, men man får ha det hemma. Man får naturligtvis inte gå ut i dom. Men jag hade den på swingersklubben en gång... :D Men det är ett slutet sällskap.