Jag gjorde kaos på sjukhuset en gång!

Mer
6 år 3 månader sedan #1007633 av Richard
Jag hittade dom... Den högra var det. Vet inte hur många gånger de har blivit beslagtagna...


Mer
6 år 3 månader sedan #1007634 av Geta
Har aldrig hittat någon handgranat.
Mer
6 år 3 månader sedan #1007687 av Nissegossen
Den handgranat jag såg på fiket var en svensk gulmarkerad svensk skarp runt hela handgranaten var den gulmarkerad , den var skarp, jag skruvade bort tändsatsen och den var grön dvs avsedd för att användas i en grönmarkerat granat avsedd för övning. När jag gjorde lumpen var inte restriktionerna så reglerade, men det ändrades pga ett dåd med en som gjorde lumpen på det regementet på Kviberg, där han plockade fram K-pisten och sköt folk på en krog som låg vid salutorget i stan han hade blivit nekad inträde tidigare den dan och han sköt ihjäl folk på restaurangen. När jag senare gjorde repmånad förvarades vapnen i en låst vapenkista och vid varje övnings slut låstes de in i vapenkistan befäl skrev upp numret på vapnet så det stämde med vapnen vi lämnade där.

Vid övning på skjutfältet ingick handgranats övning med skarpa handgranater och det hade inte varit så svårt att skaffa en.
Gult Är färgen för skarp för övning grönmarkerad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1007691 av Richard
Det var nog tur att de sorterade bort mig vid mönstringen!
Jag hade säkert skapat kaos om jag hade gjort lumpen... :flag
Jag o sprängmedel... :ajaj
Mer
6 år 3 månader sedan #1007693 av Richard
Fast först blev jag sur att de skickade hem mig. För jag ville gärna bli radartekniker, lära mig allt om radar o sånt. Det är ju intressant! Men jag hade säkert blivit malaj (heter det så?), som städar, tvättar o skalar potatis!
Mer
6 år 3 månader sedan #1007700 av Geta
Inom sjukvården signalerar gult smittorisk och smuts.