Motivation, råd?

Mer
7 år 11 månader sedan #830717 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Motivation, råd?
Har kunnat städa när jag var lite yngre en vad jag är nu och fått beröm för vad jag gjorde, men det var hos en granne. Vet hur jag skall göra det är bara att få det gjort och gjorde det även tidigare. Stod nere på golvet med en stång man kunde reglera längden på en teleskopstång och med hjälp av den städade jag både väggar och tak i köket för den var avsedd till det och stod även uppe på en gammaldags trästege som man kunde vinkla ut och stod så att jag nådde taket med en trasa där jag annars inte kom åt. Nu är jag för gammal för att stå där och göra jobbet. Men det verkar ändå vara jag som får göra jobbet trots att jag inte har den balans som krävs.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #830718 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Motivation, råd?
Jag skall prata med hemtjänsten om det och istället för dammsugning nästa gång får en av dem hjälpa mig med köket om personen vill det. Detta för att det behövs.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #830727 av Geta
Svar från Geta i ämnet Motivation, råd?
Jag har rollat tak i min lägenhet med ett extra skaft på rollern. Vardagsrumstaket
är ganska stort men det gick.