Försämrad intelligens

Mer
6 år 6 månader sedan #976766 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försämrad intelligens
MsTibbs, det är svårt att förstå att du inte kan ta hand om dig själv fullt ut.
Mer
6 år 6 månader sedan #976770 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Försämrad intelligens
Jag tar det som en komplimang, även om jag tror mor har rätt. Hon säger också jag inte ska skaffa barn, för dåmåste de utbilda fler fosterfamiljer... för jag är väldigt stresskänslig."
Mer
6 år 6 månader sedan #976816 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Försämrad intelligens
Jag bekymrar mig inte om min intelligens, den är fullt tillräcklig för att klara av de problem jag ställs inför i dagen, som är att jag klarar galant vardagen utan problem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 6 månader sedan #976844 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Försämrad intelligens
Känner att jag slåss mot antydningar och att jag blir ledsen när folk anklagar mig för att vara otydlig? Vem lyssnar egentligen? Känner faktiskt en viss form av vanmakt när de som anses populära inte ska kunna tillrättavisas.

Den där debatten om skrik av otidigheter främst riktad mot barn och unga vuxna leder till en alltmer sekulariserad värld. Det har pågått en långt värre debatt kring mord och även homosexualitet och även anklagelser om att vara negativ!

Men jag tror det är en speciell dag idag, då många omständigheter tycks spela in i den allmänna stämningen! Nä, det tycks som vissa vill tolka händelserna som lokala, men tyvärr, jag tror även lilla Sverige har drabbats av den glupske Goliat på global nivå?

Nä, en ensam dag är på väg att rinna ut i sanden.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 6 månader sedan #976847 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Försämrad intelligens
Minne koncentration arbetsminne uppmärksamhet....alla försämrade.....alltså sänkt intelligens. Men jag klarar mig för det liv jag lever.
Mer
6 år 6 månader sedan #976850 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försämrad intelligens
Är inte säker på att jag fått försämrad intelligens.