Försämrad intelligens

Mer
5 år 10 månader sedan #1065206 av memphis
Svar från memphis i ämnet Försämrad intelligens
apropå intelligens och sådant skulle jag vilja dementera att jag är Djävulen.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1065209 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Försämrad intelligens
Det stör mig inte, alla på viska slåss med samma saker, vi måste ha överseende mot de som redan är svårt ansatta, däribland även jag själv. Den röde fan har inget hos mig att hämta

Den fule är röd, detta för att han själv är martyr

När man tänker på något man vill göra, så har de däruppe redan färdigt, bitarna kommer pangpang lösningen syns redan färdig för min min inre syn, ja han däruppe må vara äldre än tomten tomten har ju svaret vilka leksaker som ännu finns och efterkommande tomtar, men den evige däruppe han är lite äldre än så

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan #1065212 av rymd
Svar från rymd i ämnet Försämrad intelligens
vi är alla viskare på viska.se och vill varandra väl tror jag, ibland blir det bara fel, men det går att rätta till om vi är vänliga mot varandra
Mer
5 år 10 månader sedan #1065213 av memphis
Svar från memphis i ämnet Försämrad intelligens
Ja. Jag kan ha överseende med det. Men vill ändå dementera att det skulle ligga nån sanning i det påståendet, för det är inte snällt att säga så.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1065214 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Försämrad intelligens

rymd skrev: vi är alla viskare på viska.se och vill varandra väl tror jag, ibland blir det bara fel, men det går att rätta till om vi är vänliga mot varandra


Jag är vänligt sinnad
I am ok you ar ok! Give me a hug

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1065220 av rymd
Svar från rymd i ämnet Försämrad intelligens
kram Nissegossen, jag vet att du är vänlig