Plågsamt att umgås

Mer
4 år 6 månader sedan #1187401 av wasp
Svar från wasp i ämnet Plågsamt att umgås
Det beror på sällskapet också, om det blir plågsamt att umgås. (Lika barn leka bäst).
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1187465 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Så är det. Var lite därför jag startade denna tråd. Jag sågs med andra ögon efter min första psykos.
Mer
4 år 6 månader sedan #1187474 av Loni
Svar från Loni i ämnet Plågsamt att umgås
Sedan jag blev sjuk har jag fått nya vänner. Som kommer och går två som har stannat efter psykosen. En som finns kvar sedan före psykos. Sen en som jag måste säga förlåt till men då måste jag va ren från droger en längre period och aldrig falla tillbaka. Om jag får en andra chans
Mer
4 år 6 månader sedan #1187596 av salig
Svar från salig i ämnet Plågsamt att umgås
d e cringe att b om ursäkt bara psykopater ber om ursäkt :?
Mer
4 år 6 månader sedan #1187600 av salig
Svar från salig i ämnet Plågsamt att umgås

Fantasio skrev: De har vant sig vid den nya Fantasio, jag behandlas nästan som förr.

Fantasio skrev: De har börjat vänja sig vid den nya Fantasio, jag behandlas rätt bra.

Har du jenåmgåt en järntransplantation lr va e frågan :ljus
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1196626 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag skippar sömnen inatt, så går jag till min vän i de norra delarna av staden, tar ca en halvtimma. Alltså, jag törs inte lägga mig, jag kan sova tills fram på kvällen. Min andra vän och före detta arbetskamrat har jag träffat idag (fast nu är det ju lördag), han går till min vän vissa lördagar han med. Nästan allt är bra mellan oss, men jag har inte råd att öla de få ggr om året vi går till nån pub.