Kognitiv testning

Mer
3 år 4 månader sedan #1303956 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kognitiv testning

Cosmos skrev: Fusket med assistentersättning kostar miljarder. Hela släkter agerar assistenter. Har läst hemska historier om föräldrar som tvingar sina barn att agera handikappade för att de ska få bidrag. Det var likadant med de s k apatiska flyktingbarnen. Barnen blev friska efter att beskedet kommit om att de fick stanna.


FY vilken sniken strategi.. kan den verkligen vara sann?
Mer
3 år 4 månader sedan #1303962 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Kognitiv testning
Detta sker i Sverige upphöjt till hundra.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303963 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kognitiv testning
Det beror på att vi vill vara en humanitär stormakt.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303966 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kognitiv testning
Var börjar rasismen egentligen? Sverige har ju visat sig vara rasistiskt men även invandrare har denna ståndpunkt.. Vad jag spekulerat kring är ju varför dom inte vill bli en del av svenska samhället utan vill fortsätta bedriva Islam.. Får bara intrycket att Islam leder till krig och annat otyg. Det är väl därför dom kom hit till att börja med.. För att komma bort från eländet!

Sen läste jag häromdagen att brottsliga invandrare är i en minoritet. Många med invandrarbakgrund jobbar precis som svenskar.. På min psykiatri t.ex. så finns det många psykiatriker som inte har svenskt ursprung!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Klanggedin.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303968 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kognitiv testning
Nu har man gjort en insamling till tortyroffren på Solna kyrkogård i augusti. Insamlingen har inbringat 2 miljoner kronor.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303969 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kognitiv testning
De utländska psykiatriker håller hög kvalitet imo! De bästa läkarna jag träffat har varit en jugoslav, en ryss och en polska.