Ojämn begåvningsprofil

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 6 månader sedan #94533 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ojämn begåvningsprofil
Ojämn begåvningsprofil kan också vara, att man inte kan hantera informationsflödet korrekt, utan i princip konstruerar egna lösningar inom eller utanför ramarna vad gäller allmänt vedertagen praxis.

Ofta är inte lösningarna godkända eftersom dem kan vara kontroversiella. Som dem pratar om i kväll på teve om utanförskap. jag ger inte mycket för deras budskap, eftersom det ofta är urvattnade konstruktioner, med många mellanhänder.

Det unika försvinner, när det blir för många kockar som ska blanda till ingredienserna. Därför känner jag, att den röst jag hör, försvinner i medieskvalet. Den röst som jag har odlat fram för egen maskin, är inte längre min enligt teven, så jag litar absoliut inte på dem.

Jag tror alliansen och sossarna har kommit fram till att man ska dela ut privata saker till folket, vilket inte låter sig göras här! Teven är bara marionetter i korruptionnens tjänst. Jag lär väl stå ensam i denna batalj mot dessa hyperintellektuella mördare.

Nä, jag är medveten, psykosvarning, tar nog en extra dos i kväll!

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 6 månader sedan #94536 av Nissegossen
Bra Jocke! Ta och droga ned dig så du får en lång natts sömn också! Eventuellt sjukskriv dig från jobbet i morgon! Detta, med hälsan, är viktigare än vilket jobb som helst!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 6 månader sedan #94545 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ojämn begåvningsprofil
Det har bara ett fel PSR! Och det är att skräck och terror får folk att underkuva sig! Snarare är det så, att om man ständigt får höra att man inte är mogen eller att det ursäktas med att man kan vara lite bakom, vad nu det är i dessa tider?

Urholkandet av den fria viljan är vår tids största hot! Nazipropagandan funkade för sjuttio år sedan, men om man ska vara källkritiskt, bbc luskade fram dessa ord, alltså utfärdar dem en varning som inte längre finns, men som kan upprepas i en annan tappning, om vi inte är vaksamma mot alliansens försök att utplåna solidaritet.

Men jag råkar veta, att metoderna är oerhört mycket mer subtilare i dagens läge. Nu är nästan alla manipulerade, men måste vi hitta dem som överlever oss? Jag tror som jag har sagt i ett annat sammanhang, att utrotning gagnar majoriteten, därför slåss folk om att erhålla majoritet för sina tankar. Det som vi har gjort sedan Boer-kriget, är att slåss för ideér och moral och pengar! Jag hoppas jag överlever Gobbels, annars hade Hess, varit en åpålitligare maskin, att avvärja nazisthotet

Vi måste neatralisera nazisthotet med dess svagaste länkar, precis som dem försökte utnyttja britternas svaghet, monarkin!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 6 månader sedan #94551 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ojämn begåvningsprofil
Jag vill bara med denna länk visa på motsatsernas förhållande. Hoppas ni inte känner er utstötta av språket!

www.filosofiforum.com/phpBB2/vie ... php?t=4156

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 5 månader sedan #99675 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Ojämn begåvningsprofil
Va? Vaddå, ett forum?

Vars är världen på väg?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 5 månader sedan #99677 av
Svar från i ämnet Ojämn begåvningsprofil
Nej inte forumet. Jag har en remiss till neuropsykologisk undersökning mm. Jag har en del kognitiva problem numera men vet inte riktigt mer precist med vad än att jag är långsam numera och ofta läser fel, tar fel på ord etc...