Kvinna sökes

Mer
7 år 4 månader sedan #885419 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kvinna sökes

Drummer skrev: Det bästa är att man träffar en tjej som heller inte mår helt bra och att man stärker varandra till bättre mående!


Bättre att bli ihop med en vårdare - tycker jag! De vill ju ta hand om människor... .
Mer
7 år 4 månader sedan #885421 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Får tillägga här att nu är det upp till den präst som delar ut nattvarden får själv välja om han vill ha alkohol och i så fall vilket vin som helst eller det som frikyrkorna har haft länge, druvsaft

Ett dessertvin jag köpt är ett Israeliskt koscher vin Adom atic som inte alla system har, av förklarliga skäl har man som köpare en konkurrens av alla jordens Judar. Men gott är det och det står på etiketten alla saker en Jude måste tänka på ang vin.
Nu råkar sidan jag länkar till vara på Norska och vinet förvånas jag över då det håller bara 11.5% vol. men det vinet kan jag dricka www.aperitif.no/pollisten/produkt/adom-atic/82407

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #885422 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Fan, jag får ju inte ens tid att skriva gubben är inte född med fingersättningen på tangentbordet det blir långfingervalsen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #885423 av Ready
Svar från Ready i ämnet Kvinna sökes

Drummer skrev: Nisse har rätt! Man kan se hur bra ut som helst och ha snygga kläder men tjänar man inga pengar så blir det svårt! Jag har min styrka som duktig trummis och en del tjejer går igång på det men tjänar man inga pengar kring det så är det inte lätt! Det bästa är att man träffar en tjej som heller inte mår helt bra och att man stärker varandra till bättre mående!


Ja, man måste ha pengarna. Det andra är jätteviktigt men man måste ha pengarna.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 4 månader sedan #885424 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Jag träffade en elva år yngre tjej för ca femton år sedan. Henne hånglade jag med, fast hon var väl för ung för mig. Jag har inte sett henne på länge och kan bara anta att hon har en egen familj nu.
Mer
7 år 4 månader sedan #885435 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Jag loggade in igen bara för att skriva det här och de tabletter jag tagit gör att hjärnan knappt fungerar.

Det ligger i en kvinnans gener det med en rik karl, då är vi nere i stenåldern där den jägare som kom hem med den rikligaste fångsten, kort sagt bäste jägare, han blev genast den kvinna ville ha.

Idag är jägaren med högst inkomst, den som får tjejerna att spinna. Varför? de har bäst chans att få familjen att överleva.

Det finns i botten av tanken hos en tjej av idag så väl som stenålderns tid se till överlevnad för sina barn

Det är genetiskt så döm inte ut dem, för de tänker inte alls på det själva och de är störda av evolutionen, det är alltså genom det att de har överlevt det, Det då är största motiveringen som då är nedärvd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum