Kvinna sökes

Mer
7 år 4 månader sedan #890884 av mopa
Svar från mopa i ämnet Kvinna sökes
Du skriver att du är rund om magen, min gubbe är rund o stor, o jag älskar hela honom.Så det finns nån därute för dig oxå.
Mer
7 år 4 månader sedan #890894 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kvinna sökes
:hjärta När jag var ung som jag var runt 20 årsåldern och var utsatt och sårbar - så drogs jag till äldre kvinnor! I dag är jag runt 45 års åldern och är tacksam att jag fick träffa en äldre kvinna med större livserfarenhet än vad jag hade.

Är glad för min kvinna som är äldre än mig idag - helt enkelt! :hjärta
  • MaxMin
  • Besökare
  • Besökare
7 år 4 månader sedan #890896 av MaxMin
Svar från MaxMin i ämnet Kvinna sökes
Det här med pengar är ganska ointressant för mig. Jag räknar med att försörja mig själv. Det är roligt att få någon present ibland oväntat och ens partner har hittat något som passar och då kvittar det vad den presenten kostade. Att en män visar att han lyssnar på mig och lägger på minnet vad jag sagt och kommer ihåg detaljer tycker jag är viktigt. Då kvittar det som sagt vad en enstaka present kostar om den ger feedback på vår relation.

I dagsläget tjänar inte min partner en lön, men han utbildar sig och förhoppningsvis har han ett jobb i slutet av året 2017. Jag har alltid sett potential i min partner. Inte så intellektuell, men intelligent så han hänger med i mina utläggningar och på sätt har vi givande diskussioner. Han är dessutom en riktig kämpe. Älskar honom för det.

Ja. Det där med hushållet är ju en sån sak som irriterar en ibland, men jag visste ju hur det såg ut hos honom när vi träffades. Inte total kaos, men stökigt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 2 månader sedan #903085 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Jag kommer hem till en tom lägenhet. Jag vill ropa "honey, I'm home" och få respons. Tänk att ligga tätt intill en kvinna och känna hennes hjärtslag. Jag vill uppleva äkta kärlek, har aldrig haft turen att få göra det ännu.
Mer
7 år 2 månader sedan #908297 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Kvinna sökes
Det där med att vara rund. Det är jag med. Har en rejäl kulmage. Har dock läst att i en undersökning i Storbritannien så fördrog kvinnorna där män med mage eller övervikt. Tycker det lät knäppt men så var det.

Hittade artikeln:
people.com/bodies/women-prefer-overweight-lovers-british-study/

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 11 månader sedan #929470 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Tänk på nittiotalet, då hade jag flera romanser. Jag var utseendefixerad och det var dumt, det ångrar jag idag. Jag hade ynnesten att få pussas med olika kvinnor, men jag ville inte gifta mig med någon av dem. Jag var tänd på en gift kvinna och hon satte sig i mitt knä när vi var på krogen, men längre än så gick det inte. Idag har säkert alla de som jag kunnat bli tillsammans med familj, jag blev lämnad på perrongen när kärlekståget gick...