Kvinna sökes

Mer
6 år 9 månader sedan #955856 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kvinna sökes
Giftet som gjorde mig fet, har fått ge vika, omfånget minskar med hjälp av trägen självsvält

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #955925 av Pentagon
Svar från Pentagon i ämnet Kvinna sökes
Det ska väl inte vara några problem att hitta en singeldam i Norrköping. Där har jag tittat förbi många gånger. Jag brukar gå till en engelsk pub på slutet av Kungsgatan (uppe på krönet mittemot Ica). Där finns det många singlar alla dagar i veckan.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 8 månader sedan #966086 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Ja, du menar Cromwell house, Pentagon. Jo, det är en fin pub, kul att du varit där. Jag har fasligt svårt att närma mig kvinnor, kan inte ragga.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 10 månader sedan #1061185 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Kvinna sökes
Jag känner mig ensam trots att jag har sysselsättning och träffar folk. Träffar även två personer vissa lördagar. När jag är hemma blir det inte mycket gjort, jag sitter mest vid datorn eller spelar TV-spel, en hobby jag tagit upp igen.

En kvinna var intresserad av mig, men jag ej av henne. Jag ska inte vara taskig, men hon var inte i min smak, dessutom förståndshandikappad. Hon har visst sällskap nu, så det slutade ju bra för henne.

Jag har träffat på några kvinnor när jag har haft med psykiatrin att göra och i alla fall två av dem verkade inte så sjuka. Skulle inte orka med en riktigt sjuk kvinna. Jag fiick hålla den ena i handen när vi råkade på varandra sist, det är stort i min värld.

Jag är väl inte direkt ful, men ser heller inte bra ut, så det krävs annat för att locka till sig en partner. Problemet är att jag inget har att erbjuda. Vem skulle vilja ha en stormagad 50-åring utan intressen?

Vad gör man egentligen när man har en partner? Blir det skogspromenader, det tycks vara populärt? Sitter man brevid varandra och glor på TV? Jag hade mina romanser innan jag blev sjuk, men inte ens då blev det något långvarigt.

Drömmen vore en kvinna man kan prata både väder och djupare saker med. Var hittar man en sån, inte på krogen, va'? Jag kommer aldrig att bli medlem på en dejtingsida, jag vill inte betala för att hitta kärleken.

Hittar jag inte den (helt) rätta är jag hellre ensam. Fast visst vore det förträffligt att ha någon att älska. Jag vill ha mitt friska jag åter, då var man i alla fall på banan, nu sitter jag hemma och dagdrömmer. Var är Du?
Mer
5 år 10 månader sedan #1061206 av wasp
Svar från wasp i ämnet Kvinna sökes
Lycka till då, Fantasio! Bara stå vid toan och runka är väl ingen höjdare. I brist på bröd, äter man limpa!
Mer
5 år 10 månader sedan #1061278 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Kvinna sökes
Fantasio jag tycker du verkar vara en trevlig snubbe :). Uppskattar att läsa det du skriver, känner igen mig ofta. Hoppas du hittar en trevlig tjej!