Frukost????

Mer
12 år 7 månader sedan #430507 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Frukost????
I vanliga fall, lägger jag ju ut vad det blir på viska och då den som läser det tar kontakt med mig eller bara kommer, är definitivt välkommen att äta! Detta bara de hör av sig, så är det lätt för mig att hålla maten varm, så att vi kan äta samtidigt! Jag avvisar ingen från bordet, pga att det fattas mat, jag gör mat så det räcker!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 7 månader sedan #430511 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Frukost????

Lack skrev: I stort sett varje morgon det senaste året har jag vaknat och varit sugen på kaffe, kokt några koppar och avnjutit

Men inte mat, jag har ätit några timmar senare vrål hungrig och illamående.

Det går inte ihop idag åt jag ca 2 timmar efter att jag stigit upp och efter de två timmarna t o m haft ont i magen av hunger men tanken på mat före dessa två timmar gjorde mig illamående.

Är detta någon form av biverkning? Någon som har samma problem?

kram


Brukar också ha mkt liten matlust när jag just har vaknat. Jag har därför börjat tvinga mig själv att äta på morgonen för att inte bli hungrig på jobbet. Annars på helger o.dyl. börjar jag med kaffe o. ett par cigaretter :mrgreen:

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
12 år 7 månader sedan #430525 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Frukost????
:rotfl Man får vara försiktig med vad man lägger ut på sociala medier, men jag plockar fram fem fiskfiléer välsignar dem och tre brödskivor och gör likadant och delar ut. Lager chefen hos Gud blir nog inte glad förstås om nu någon skulle komma på tanken på att klaga...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 7 månader sedan #430528 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Frukost????
:rotfl :angel Jag hade faktiskt ett paket hårt bröd som varade i 8 månader trots att vi var 3 - 8 personer som åt av det varje dag... Det var år 1982-1983... väldigt märkligt, egentligen... :hjärta
Mer
12 år 7 månader sedan #430530 av Geta
Svar från Geta i ämnet Frukost????
Har faktiskt kört bil utan bensin. Lyckades köra från Danmark och hem till parkeringsplatsen på en tankning. Där tvärdog bilen då bensinen var slut.
Mer
12 år 7 månader sedan #430531 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Frukost????
:bravo: Fantastiskt!