Disciplin

Mer
11 år 8 månader sedan #511428 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Disciplin
Kram Trax!

Finns dock värre saker, även om medicin är ett rävagift. Jag har fortfarande min tro dock att jag ska bli helt frisk.

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 8 månader sedan #511429 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Disciplin
zoidar,

Du är frisk, du är bara inte som alla andra. För ingen är lik och hade alla varit lika hade det varit robot värld.

Alla har sina problem, bara om detta idiotiska samhället hade tänkt med hjärnan istället för röven så hade de accepterat detta. Så jag ser dej som en helt vanlig person med sina egna besvär.
Mer
11 år 8 månader sedan #511430 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Disciplin
Angående disciplin:

Hur är det, klarar ni av att gå förbi snabbmatställena utan större olyckor?

Jag ser ju att det köps en och annan sådan där dyrbar historia. Det är ju både lite dyrt och möjligtvis mindre nyttigt. (Eller?)

Min gamla granne klämde en Kebab eller pizza rätt var det var. Och jag tyckte dom var fattiga som kyrkråttor, där jag bodde. (Jag själv köper visserligen bara vissa typer av saker, men det vete tusan hur jag skulle klara mig på lågbudget...)

Alltså hur är det med disciplinen, det måste vara ett helsike, när man inte mår bra samtidigt? Jag själv är glad när dagarna går utan större "krascher".

Och om man räknar på de 5 billigaste rätterna i snabbköpet, så måste det gå att äta nå'n av dom. (En granne köpte havregryn, men man kan ju få bristsjukdomar också, med tiden.)

/notwoodstock
Mer
11 år 8 månader sedan #511435 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Disciplin
notwoodstock,

Även med förmåga att inte känna gladhet eller lycka ibland så klarar jag att gå igenom. Dock för att jag vet att där är massa skit kemikalier inuti som är dåligt för kroppen. Gå in på youtube o sök vad de lägger i allt godis o sådant. Jag tittade på hur de tillverkade korv en gång och fy fanken nu äter jag inte varmkorv längre utan hellre riktig korv som Julekorv eller kokningskorv.

Tex ost är tillverkat av mögel och så vidare.
Mer
11 år 8 månader sedan #511447 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Disciplin
Jag ser mig som en frisk person psykiskt, men en sjukdom. Men jag klarar mig inte utan medicin än.

Anchored in Christ ✟