Framsteg (långt inlägg)

Mer
10 år 8 månader sedan #605402 av krokus
Svar från krokus i ämnet Framsteg (långt inlägg)
Spela frisk låter ansträngande. Hur lyckades du med det i flera år? Om du fick en ångestattack hur dolde du det? Det låter inget vidare. :(
Mer
10 år 8 månader sedan #605403 av Utomjordingen
Minns du den här tråden?

:arrow: [url:22m7awtp]http://www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=33474[/url:22m7awtp] :arrow:

Det var om det!

För det var egentligen inte det här som jag tog upp som det handlade om i den här tråden utan om hur man kan gå ner i vikt. Isan - :hjärta :kram
Mer
10 år 8 månader sedan #605423 av krokus
Svar från krokus i ämnet Framsteg (långt inlägg)
Jo, den tråden minns jag.

Det är verkligen synd att "friska" människor har så mycket fördomar. Blä, jättetråkigt! Vissa verkar bara se diagnosen och inte personligheten. Tråkigt som sagt. :(
Mer
10 år 8 månader sedan #605495 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Framsteg (långt inlägg)
Starkt av dig isan att kämpa för att gå ner i vikt för det är inte lätt alla gånger. Min favoritmetod är att öka på motionen. När jag började promenera 2 timmar per dag, så gick jag ner 10 kg på 2 månader utan ansträngning utan viktnedgången kom som automatiskt för mig.
Mer
10 år 8 månader sedan #605516 av Nissegossen
Mycket bra isan!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 8 månader sedan #605744 av krokus
Svar från krokus i ämnet Framsteg (långt inlägg)
Admin1,
När du går 2 timmar, går du i raskt tempo hela promenaden eller varierar du tempot? Jag har svårt att gå raskt hela promenaden nämligen.

Nisse,
Tack :)