Cykla eller promenera

Mer
9 år 8 månader sedan #685131 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Cykla eller promenera
Sist jag åkte i backen med cykeln ställde jag den och har inte cyklat sedan dess.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #685197 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet Cykla eller promenera
Ja det krävs ju att man är lite mer allert när man cyklar, går man kan man ju tänka på annat och slippa vara så fokuserad på det man gör. Men jag tyckte det var jobbigt att cykla, även om det bara tog ca 20 minuter. Jag brukar ju promenera runt 45-50 minuter...vet inte om jag skulle orka cykla så länge :tänk

Idag är det i alla fall ingen bra cykel eller promenad dag. Är yr i skallen. Var med min KP ut förut och jag var alldeles snurrig.

Så idag=vilodag
Mer
9 år 8 månader sedan #685198 av Geta
Svar från Geta i ämnet Cykla eller promenera
När jag har lite energi, tycker jag att det är lättare och går fortare att cykla till affären och biblioteket
än att gå.
Mer
9 år 8 månader sedan #685213 av nörden
Svar från nörden i ämnet Cykla eller promenera
Jag både cyklar och promenerar.Kanske promenader är mer avkopplande,men cykling tränar hjärta och lungor mer.Cyklar man mycket så får man räkna med att vurpa ibland.Har vurpat minst 6-8 gånger.En gång blev det hjärnskakning och stort jack i pannan med ambulans till akuten med omplåstring samt några stygn i pannan.
Mer
9 år 8 månader sedan #685214 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Cykla eller promenera
Det finns inga genvägar. Är cyckling det jobbigaste av alternativen är det den bästa motionen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 8 månader sedan #685215 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Cykla eller promenera

nörden skrev: Jag både cyklar och promenerar.Kanske promenader är mer avkopplande,men cykling tränar hjärta och lungor mer.Cyklar man mycket så får man räkna med att vurpa ibland.Har vurpat minst 6-8 gånger.En gång blev det hjärnskakning och stort jack i pannan med ambulans till akuten med omplåstring samt några stygn i pannan.

Amen din tratt. Skaffa stödhjul. :D :D


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻