Så lite träning behövs för att motverka depression

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1284846 av Pimed
Vet inte. Men det är jättebra att du är återställd. Verkligen jättebra. Men för en del av andra är det inte så. Tex dom som jag vet som kan göra att man inte kommer tillbaka är mdma, amfetamin, kokain, svampar, LSD, cannabis mfl.

Det längsta tror jag är mellan fyra till sex år
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284853 av Zoidar
Tycker det är nice att 30 min räcker för effekt.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 7 månader sedan #1284854 av memphis
Om du har varit drogfri i sex år så har du antagligen hämtat din hjärna tillräckligt länge från drogpåverkad. Men jag menar inte med det att vara fri från psykiska symptom som t ex psykos. Den psykiska sjukdomen är något eget. Jag har haft psykos även fast min hjärna varit helt återhämta från drogbruk.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1284857 av Nissegossen
Jag har aldrig prövat narkotika, berättelsen står att läsa på viska.se ni får leta själva för övrigt hon som ville vara den som tog den första pipan hasch jag i så fall hade prövat tog livet av sig hon hällde brännbar vätska över sig och tände på.

Såg henne senare höggravid hon såg ledsen ut, jag gick inte dit då hon var i sällskap med en man men att något barn har fötts av henne har jag varken hört eller sett. Jag ville gå fram och trösta henne och fråga hur det var, tittade på mannen det stoppade mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284858 av Skellington
Läste den, du stekte din egen sko.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284870 av Nissegossen

Skellington skrev: Läste den, du stekte din egen sko.


Jag sade narkotika, aldrig olaglig Jag har haft benzo men vad sägs att jag hade sjukhusburken med Mogadon utskriven på läkemedelskort 1000st tog bara en ett par gånger jag lade av för jag märkte den här kan jag bli fast för, tog inte fler av den zoegas höll på att gå i taket de står i 20 kr styck jag vet inte var jag gjorde av resten men kanske någon annan fick den kommer inte ihåg vem som fick den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum