Gratis blodsockermätare!!

Mer
12 år 3 veckor sedan #473555 av Nissegossen
Geta

Det är bara att gå till vårdcentralen och beställa tid till en läkare för en årlig hälsoundersökning.
De kan knappast neka dig det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 3 veckor sedan #473556 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Gratis blodsockermätare!!
Tror vi i västerbotten ingår i en projektgrupp? Fick med detta tester verkligen utstuderade frågor, som ställde ens intelligens på det hala ibland. Så detta handlar om forskning Geta.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 3 veckor sedan #473559 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gratis blodsockermätare!!

Nissegossen skrev: Geta

Det är bara att gå till vårdcentralen och beställa tid till en läkare för en årlig hälsoundersökning.
De kan knappast neka dig det.

Jo, det kan vårdcentralen neka att utföra.
Mer
12 år 3 veckor sedan #473560 av Nissegossen
Jocke

Har du fått fylla i frågeformulär om din hälsa?

Jag har tackat ja till en studie där de undersöker oss patienter men exakt vad det gäller, mer än att det är den fysiska hälsan det gäller och då bla hjärt-kärlsjukdomar och jag får frågor som vi skall gå igenom när sköterskorna kommer hem till mig på Onsdag för att ge mig min injektion

Det är nog en studie för att se vad som orsakar varför jag dör och vid vilken ålder, för att se hur länge vi med psykossjukdom lever och pga vad vi dör av....
Om det sedan blir ytterligare tester kan vi bara spekulera om.
Jag har i alla fall gått med på studien. Det verkar som de bit för bit kartlägger allt som har med min hälsa och hur jag mår i de studier jag gått igenom och de om kommer i framtiden!

Som jag sade till dem förra gången de var hemma; Jag försökte tidigt på 1970- talet bli föremål för tester på mig själv för som jag sade till läkaren att vi måste ta reda på orsaken till sjukdomen schizofreni.

Vem är intresserad av det? var svaret. Dock fick jag en gång vara med i ett test, där jag tydligen i det blindtestet fått en ny medicin och den var det inte tillräcklig antipsykotisk effekt på och jag talade om det och fick då den gamla medicinen som vanligt och de bröt testet för mig och det visade sig att det var den nya medicinen jag fått.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 veckor sedan - 3 år 5 månader sedan #473561 av Nissegossen
Rättelse här såg nu i almanackan att de kommer redan kl tio i morgon bitti och jag har inte städat ett skit...

Får lägga på en rem här.

Satt nyss i godan ro här och trodde jag hade hela morgondagen på mig, men nu måste jag istället logga ut från viska och ta tag i jobbet, som bara måste göras!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 3 veckor sedan #473566 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Gratis blodsockermätare!!
testerna verkar olika utformade i landet? För mig är det här en "besiktning Jag har bara magen och undertrycket, dvs blodtryckets viktiga part, som det felas på. Ok, ha en bra kväll, annars.

Vars är världen på väg?