Jefla mög också.

Mer
12 år 1 månad sedan #469967 av Traxerity
Har blivit smittad av min moder och jag som aldrig blir smittad av influensor nästan.
Nu sitter jag och hostar samt får ont i lungorna när jag hostar. Har även migrän, trötthet och känner mej lite andfådd tack vare jag har lite svårt att andas.

Det är så jefla typiskt att man ska just bli sjuk nu när jag snart ska börja matte A kurs.
Vilket är en 1 månads kurs på 100 poäng.

Har ej haft denna hosta sen jag gick i högstadiet och det tog 2 jefla veckor att få bort.

Glad vår på er iaf. :fiol
Mer
12 år 1 månad sedan #469973 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Jefla mög också.
Krya på dig!
Mer
12 år 1 månad sedan #469991 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.
Varför ska man vara så kall när man är sjuk?
Jag fryser som om jag vore i en frysbox.
Dock har jag inga byxor o sitter bara halv naken i kalsonger och morgonrock samt strumpor.
Mer
12 år 1 månad sedan #469992 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Jefla mög också.
Man fryser när febern går upp, och svettas när febern går ned. Har du möjlighet att koka en kopp te eller honungsvatten så kanske det känns lite bättre. Och lite kläder eller en filt kan nog vara skönt...
Mer
12 år 1 månad sedan #469993 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.
Har druckit 4 koppar honungste i morse redan. Dricker dom sista 4 senare te kvällen.
Har även ätit varm soppa.
Mer
12 år 1 månad sedan #470013 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jefla mög också.
Det är febern som är läkande, men inte för hög temp, då måste man kyla av sig på något sätt.

Sist jag hade skiten så kunde jag ligga på sängen naken utan att ha något alls på mig för att jag var så varm. Sedan gällde det ju att man successivt fick ta på sig mer och mer kläder bara för att man frös och jag kunde ligga i stort sett påklädd under två täcken och ändå ha frossbrytningar. Att du har feber, visar att ditt immunförsvar jobbar för högtryck och du blir immun mot just detta virus. Det går 3 st virusstammar denna säsong och jag har haft 2 st utav dem. Den tredje är svininfluensan och eftersom jag blev vaccinerad mot den, tror jag att jag slipper bli sjuk igen denna säsong.

Det är en ren fråga om överlevnad och om jag förstått rätt är jag en i riskgrupperna och det är en avvägningsfråga att vaccinera sig eller få skiten och få ett starkare, naturligt skydd, genom att få det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum