Jefla mög också.

Mer
12 år 1 månad sedan #470036 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.

Nissegossen skrev: Träna inte när du är sjuk! Det kan slå sig på hjärtat och du kan få hjärtmuskel inflammation och i förlängningen ett hjärtfel! Det är dessutom livsfarligt. Håll dig lugn, stanna hemma och ta det lugnt och kurera dig istället, vad då då, Träna när man är sjuk, ja, då är man inte bara sjuk i kroppen....


Welcome to my world. Alla skruvar sitter inte på plats det är därför jag har suttit 1 år hos 3 olika läkare och fortfarande inte funnit vad som orsakar allting. Tack för ditt stöd, jag kommer försöka vila mkt.
Mer
12 år 1 månad sedan #470037 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.

Nissegossen skrev: Stön! Dessutom smittar du, skall din kompis och alla andra också bli sjuka som du umgås med?


Hab har aldrig nånsin blivit sjuk av feber eller så. Beror på kanske att han lever sunt och dricker 6 koppar görn te dagligen med honung och annat. Det var hans ide att vi skulle spela golf och jag hänkade bara på för att jag vill inte hans ska känna sig ensam.
Mer
12 år 1 månad sedan #470038 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jefla mög också.
Var rädd om hjärtat! :hjärta :hjärta :hjärta
Mer
12 år 1 månad sedan #470039 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.

Geta skrev: Var rädd om hjärtat! :hjärta :hjärta :hjärta

tack geta,isa, nisse, alla andra som finns. :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta
Mer
12 år 1 månad sedan #470040 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jefla mög också.
Har du haft detta länge? I så fall är det inte säsongsinfluensan utan någonting annat! hoppas de finner vad du lider av! Trodde det var det som både Admin och jag drabbats av, men det låter ju som om du haft skiten ett tag och då är det något annat än det som vi drabbats utav.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 1 månad sedan #470042 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.
Jag har haft min psykologiska sjukdom i 10 år o jag vet vad som orsakar den.

Dock jag har haft denna influensa inte så länge.