Jefla mög också.

Mer
12 år 1 månad sedan #470015 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jefla mög också.
Se till att du får vätska i dig och att du får näring i dig och the med honung är utmärkt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 1 månad sedan #470025 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jefla mög också.
Tråkigt Trax! Jag har nyligen haft en förkylning och det tog drygt en vecka att tillfriskna. Jag drack fruktte och körde med eukalyptuspastiller under förkylningen.
Mer
12 år 1 månad sedan #470029 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.
Följde nisses råd att kyla av mej. Gick ut och spelade golf med polaren i en timme.
Jag är yr och förvirrad det är vanligt vid feber. Även min ångest och annat skit ökar när jag har feber har jag märkt. Men promenader är bra emot ångest. :tummenupp
Mer
12 år 1 månad sedan #470030 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jefla mög också.
Skuldkänslor ruinerar bara mitt liv. Fortsätt vara apatisk trax så slipper jag smärta.
Mer
12 år 1 månad sedan #470033 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jefla mög också.
Träna inte när du är sjuk! Det kan slå sig på hjärtat och du kan få hjärtmuskel inflammation och i förlängningen ett hjärtfel! Det är dessutom livsfarligt. Håll dig lugn, stanna hemma och ta det lugnt och kurera dig istället, vad då då, Träna när man är sjuk, ja, då är man inte bara sjuk i kroppen....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 1 månad sedan #470035 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jefla mög också.
Stön! Dessutom smittar du, skall din kompis och alla andra också bli sjuka som du umgås med?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum