Mitt hopp endokrinolog!!!

Mer
10 år 9 månader sedan #603755 av Kmv
Svar från Kmv i ämnet Mitt hopp endokronolog!!!
Jo vi ska vänta på vad läkaren säger!
Jag hoppas hon kan hjälpa min fru.
Det som gör mig så fundersam är att det inte finns ett ända fall på nätet som visa något. Fall
Av botade :(
Mer
10 år 9 månader sedan #603756 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mitt hopp endokronolog!!!
Träffar din fru den här mannen, Kmv?
Mer
10 år 9 månader sedan #603788 av Kmv
Svar från Kmv i ämnet Mitt hopp endokronolog!!!
Nej nej hon har inte träffat honom på 7 månader då som sällskap med mig eftersom det var min kompis,
Han gömmer sig för henne, hon har skickat 7 sms med kärleks förklaringar han svarar inte.
Hon började gråta idag när hon förstod att han undviker henne, innan det här hände älskade hon mig och barnen nu bryr hon bara siG om sin vanföreställning.
Hon spolar ner sitt liv i toaletten men för står inte det
Om inte endokronologen kan hjälpa så behöver hon en bra psykiatrier som kan medicinera henne,
Med det vill hon inte för hon har ingen sjukdomsinsikt :(
  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #603798 av girl17
Svar från girl17 i ämnet Mitt hopp endokronolog!!!
[youtube:2xfktj32]62LNzVQ0zmY[/youtube:2xfktj32]
Mer
10 år 9 månader sedan #603803 av Eos
Svar från Eos i ämnet Mitt hopp endokronolog!!!
Organisk psykos lär det kallas för om det är sköldkörteln, botar man problemet som utlöst psykosen så lär den försvinna tycker jag. Admin kanske vet mer.
Är det inte en sådan psykos kanske hon behöver tvångsvård? Hur klarar hon sig hemma? Lagar hon mat, duschar tar hand om sig själv sköter vardagliga sysslor? Arbetar hon? Eller får du göra allting?

Förstår att du har det hemskt jobbigt. :kram
Mer
10 år 9 månader sedan #603855 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mitt hopp endokrinolog!!!
Vid mani eller hypomani kan sexualdriften öka. Antipsykotika har effekt mot mani och Zyprexa tillhör de bästa preparaten. Vilken dos av Zyprexa har din fru? Det lät som hon hade en låg dos om det bara var 5 mg för normaldosen är 10 mg. Bra att hon hamnar hos en endokrinolog för har hon för låga värden av östrogen kan det öka psykosrisken. Östrogen verkar ha en viss psykosskyddande effekt.