Mitt hopp endokrinolog!!!

Mer
10 år 9 månader sedan #603961 av Kmv
Svar från Kmv i ämnet Mitt hopp endokrinolog!!!
Hon jobbar och sköter sig normalt!
Men hon går i fantasin att att dom är kära i varandra, hon är inåt vänd känner inte igen henne,
Det gör inte våra barn heller.
Idag sa jag att om inte endokronologen kan hjälpa henne , så sticker jag till Spanien och jobbar och att vi separerar , då blev hon orolig hur ska jag klara mig själv
Jag har ju gjort allt för henne ,, inte en känsla av att hon skulle sakna mig :(
Hon är inte sjuk säger hon och vägrar att höja dosen av zyprexa,,,,
..........
Mer
10 år 9 månader sedan #603975 av Eos
Svar från Eos i ämnet Mitt hopp endokrinolog!!!
Svårt. :( Hoppas mötet med endokrinologen blir givande.
Har hon en psykiatriker alltså? Fast det kanske du redan skrivit... Kan inte psykiatrikern försöka övertala henne om att höja dosen?
Ja, svårt ni har det.
Mer
10 år 8 månader sedan #604054 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mitt hopp endokrinolog!!!
Ring och prata med hennes läkare om doshöjning. Det kanske ändå inte är så bekymmersamt att hon är kär i någon annan, eftersom det verkar sjukligt och genom att kärleken är obesvarad. Du kanske tar detta för allvarligt. Sedan finns ju äktenskapsrådgivare som man kan anlita.
Mer
10 år 8 månader sedan #604082 av Kmv
Svar från Kmv i ämnet Mitt hopp endokrinolog!!!
Hej hon har ingen psykiatriker hon ringer till rosenlund växel och dom sätter in e recept
Hon har försökt att komma i kontakt med läkaren men utan resultat.
Jag vill att vi skaffar en psykiatriker som är kompetent men det blir svårt eftersom,
Hon vägrar att höja dosen från 5 ml zyprexa .
Att leva i det här är inte lätt då hon startar bråk om att det är mitt fel att hon inte fick sin kärlek.
Som jag sagt förut är att vi var ett kärleksfullt par som älskade våra barn.
Nu bryr hon sig inte inte heller om barnen.
Jag har försökt att lägga fram alla bevis att det här inte är verkligt,
Men det går inte, fast det inte finns någon verklighet i det här och alla även hennes syskon säger att hon inte är friskt.
Men hon tror att jag har lurat dom att tro det :(
OBS vi bråkar nästan varje dag.
Mer
10 år 8 månader sedan #604084 av Eos
Svar från Eos i ämnet Mitt hopp endokrinolog!!!
Tror du att du kan hjälpa henne att komma i kontakt med läkaren? Man får ligga på. Säg att det gäller biverkningar till receptionisten och att ni bara vill prata med läkaren. Det är viktigt att ni kommer i kontakt med en psykiatriker. För jag tror en duktig läkare skulle kunna övertala henne om doshöjning. Du måste vara med och berätta allt för psykiatrikern, även om hon inte vill att du ska göra det. Hon är ju sjuk så jag tror det är viktigt att du berättar hur hon har förändrats och att det håller på att splittra familjen. Även om hon blir arg bör du säga sanningen till doktorn.
Mer
10 år 8 månader sedan #604087 av Kmv
Svar från Kmv i ämnet Mitt hopp endokrinolog!!!
Jag ska försöka med det men det kommer bli svårt:(
Tack för allt stöd!