Värmeplåster

Mer
10 år 4 månader sedan #631957 av Richard
Svar från Richard i ämnet Värmeplåster
Jo, jag hörde om det... Hemskt!
Mer
10 år 4 månader sedan #632182 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Värmeplåster
Det blir ju väldigt dyrt med sådana plåster, när de kostar 500 kr. Skulle aldrig betala 500 kr för ett plåster.
Mer
10 år 4 månader sedan #632216 av Richard
Svar från Richard i ämnet Värmeplåster
Jo, det är det, men det sitter i, i 3 dagar, men jag löste upp det sista i vatten o gjorde lite annat med det, så det räckte i 5 dagar.
Mer
10 år 4 månader sedan #632217 av Geta
Svar från Geta i ämnet Värmeplåster
Kan du inte få någon annan behandling för dina knän. Plåster är ju bara en tillfällig lösning.
Ledmöss borde gå att operera bort.
Mer
10 år 4 månader sedan #632223 av Richard
Svar från Richard i ämnet Värmeplåster
Jo, jag har legat inne på ortopeden för några år sen. De satt att de går att operera, o att det kanske skulle bli aktuellt om jag led mycket av det. Sen sa de också att jag måste söka vård om jag får så ont igen. Så jag gick till min husläkare o fick faktiskt några metadontabletter, men de missbrukade jag upp. Sen fick jag inget mer, så jag köpte fentanylplåster svart. Så, kanske nån dag kommer jag att operera det. Admin här skrev att det finns nån medicin mot gikt, ett av problemen jag har. Ska ta upp det med läkare. Sen har jag det som kallas osteokondrit, o det är det som gör mest ont, små ben- eller broskbitar som ligger lösa i knäna. Det är det som går att operera.
Mer
10 år 4 månader sedan #632459 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Värmeplåster
Dina knäsmärtor kan ju också förvärras av vikten och om man går ner i vikt, så minskas belastningen på knäna, men det är inte lätt att gå ner i vikt, men vissa lyckas.