Är det farligt att ta Symbicort 20 ggr om dagen?

Mer
10 år 4 månader sedan #634776 av Melun
Va tusan!!??!! Du har fasen varit med om helt absurt vansinniga grejer hela tiden. Alkoholism, svavelsyra, tillverkat gift som gjort att du börjat blöda från alla kroppsöppningar, kraftigt medicinmissbruk, starta kärnkraftverk. Jag antar att jag bara skrivit en del av listan? Det är alltså bara Keith Richard, kakerlackor och Richard Handl som skulle överleva ett globalt kärnvapen, kemiskt och biologiskt världskrig.

:ajaj :be
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 4 månader sedan #634782 av Jocke
Du menar att Richard är en mytoman Melun? Ja, för mig låter det också konstigt, det är too much för mig med! Antagligen har du varit med om allt detta Richard? Men med alla dess polisiära ingripanden och psykiatriska omhändertaganden så borde du må sämre än vad du gör nu?

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 4 månader sedan #634786 av Melun
Nej, jag menar inte att han är en mytoman. Han har ju faktiskt åkt dit för tillverkning av gifter och kärnkrafttillverkning i köket. Jag tror han har gjort allt det där. Han verkar vara en sån person.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 4 månader sedan #634791 av Jocke
Ja, jag tror man kan vara en mytoman, men verkställer allt precis som en pyroman, som ser på när eftersläckningen börjar. Det finns inget direkt bra ord, på att skapa samhällsfarliga incitament som kan vara skadliga för andra. Men det här har ju mest drabbat honom själv?

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 4 månader sedan #634917 av Admin1
Vichyvatten användes för mot munsvamp samt för att förebygga munsvamp.
Mer
10 år 2 månader sedan #649800 av MsTibbs
Jag har nikotintuggummi. Rökte tre dagar men fick ingen kick av det. Snusade tre år. Nu tuggummi sen flera år, försöker inte sluta.