Tror det är risk för tandlossning...

Mer
7 år 4 månader sedan #897062 av Lelle
ska prata med läkaren på mottagningen. Men just nu Svår PTSD!!
Mer
7 år 4 månader sedan #897064 av Lelle
är utmattad den har hållit på några dagar...
Mer
7 år 4 månader sedan #897067 av Nissegossen
Jag har quetiapine för att sova på. Eller då originalet Seroquell, Amerikanska soldater från Afghanistan och Irak som kommit tillbaka och har PTSD tar den för att kunna sova till natten och jag själv får den pga att min sjukdom gjort så att jag har PTSD, jag tar Quetiapine pga det och sover på den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #897068 av Nissegossen
Sömn är A och O i en psykossjukdom

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #897072 av Lelle

Nissegossen skrev: Jag har quetiapine för att sova på. Eller då originalet Seroquell, Amerikanska soldater från Afghanistan och Irak som kommit tillbaka och har PTSD tar den för att kunna sova till natten och jag själv får den pga att min sjukdom gjort så att jag har PTSD, jag tar Quetiapine pga det och sover på den.


dämpar den PTSD ?? tar den bort mardrömmar, konstiga tankar och uppkommande bilder och annat?? jag har en avtalad inläggning med min läkare lite längre fram . kommer sannolikt komma till avdelning har vi bestämt.,
Mer
7 år 4 månader sedan #897075 av Nissegossen
Du slipper alla dåliga uppvaknande i insomningsögonblicket, för min del har jag inga dåliga drömmar, de kommer ändå. I de flesta fall har jag inga drömmar jag mår dåligt av

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum